Amazon îşi reînnoieşte produsul de rezervări hoteliere cu Amazon Destinations

Amazon a lansat noul său produs hotelier foarte aşteptat cu Amazon Destinations, aşa cum am anticipat în ştirea “Amazon va lansa o afacere de rezervări hoteliere“. Oferta sa reînnoită potenţeaza ieşirile de week-end în destinaţii spre care te poţi deplasa cu maşina din principalele zone metropolitane şi include tarife hoteliere publicate, şi nu doar puternicele reduceri pe care le-a oferit în ultimii ani prin intermediul Amazon Local.

Amazon Local Travel Deals evoluează spre un site de oferte hoteliere în cadrul Amazon Destinations, care lucrează direct şi continuu cu unităţile de cazare.

Noul site Amazon pentru călătorii, care în prezent face parte din Amazon Local, dar care ar putea deveni parte din altă afacere, include acum hoteluri din Statele Unite, concret din cinci destinaţii de pe coasta de nord-est a Pacificului, patru din California de Sud şi opt în nord-estul ţării. Toate oferă atât tarife publicate cât şi cu reduceri, pachete şi oferte speciale, precum şi recomandări de oferta culinară în zonă şi de activităţi. Acesta este disponibil pentru computere şi în aplicaţiile pentru telefoanele mobile ale Amazon.

 

Călătorii pe şosea, fără zboruri

Sloganul Amazon Destinations este: “Hit the road: Book local gateways” (Ieşi pe şosea: rezervă ieşiri locale), pentru care nu oferă zboruri, subliniind astfel opţiunile de destinaţii la care se poate ajunge cu maşina şi ieşirile de week-end.

Amazon Destinations oferă acces la cele 200 de comentarii de pe TripAdvisor în acest moment, dar începe să colecteze recenzii ale utilizatorilor pentru fiecare hotel, printre care se află unităţi de cazare individuale, grupuri regionale, lanţuri, bed&breakfasts, etc.

Sloganul Amazon este “Hit the road: Book local gateways”.

Sloganul Amazon este “Hit the road: Book local gateways”.

Purtătorul său de cuvânt, Toom Cook, explică faptul că “Am creat Amazon Destinations pentru a rezolva una dintre problemele cu care se confruntă călătorii: cum să planifice şi să rezerve uşor o ieşire locală“. Nu degeaba, adaugă el, “mai mult de 40% din călătoriile interne în Statele Unite sunt ieşiri de scurtă durată, cu un sejur de între una şi trei nopţi, şi multe dintre ele sunt spre destinaţii la care se ajunge în scurt timp cu maşina”.

Cu toate acestea, remarcă el, “de multe ori călătorilor nu le este uşor să planifice aceste ieşiri locale. Este greu să ştii unde să mergi, procesul este laborios, iar uneori oamenii se pierd în căutarea de opţiuni bune de cazare”.

 

Tarife publicate şi un nou model de afaceri

Amazon a ales să-şi extindă afacerea dincolo de strictă includere a tarifelor hoteliere cu mari reduceri ale Amazon Local, în favoarea tarifelor publicate şi un nou model cu comisioane standard, pentru că urmăreşte o flexibilitate mai mare în relaţia sa cu hotelurile, care intenţionează să fie mai permanent şi nu doar atunci când unităţile de cazare au nevoie să ocupe unele camere la preţuri foarte mici.

Noul site Amazon este disponibil pentru computere şi pe aplicaţiile pentru telefoanele mobile.  Yeamake / #shu#

Noul site Amazon este disponibil pentru computere şi pe aplicaţiile pentru telefoanele mobile. Yeamake/ Imagine Shutterstock.

Fiecare pagină de destinaţie include secţiunile: “Destinaţiile noastre aproape de ti” şi “Locuri de vizitat aproape de tine“, afişând temperatura medie, distanţa de marile oraşe din apropiere, hărţi şi, desigur, recomandări cu privire la unde să te cazezi în acea destinaţie în sine şi împrejurimile sale.

Paginile de aterizare (landing pages) ale hotelurilor seamănă cu cele care apăreau pe Amazon Local, dar acum are rating de stele şi recenzii ale clienţilor. Pe scurt, site-ul Amazon Local Travel Deals a devenit Amazon Destinations.

 

Informaţia de referinţă este disponibilă pe Skift.

 

Sursă: hosteltur.com

 

Leave a Reply