Airbnb-hotelieri: modul în care a afectat economia de colaborare sectorul

HotelNewsNow a analizat impactul economiei de colaborare în hoteluri, studiind modul în care a afectat iruperea Airbnb în piata în cazurile specifice ale oraşelor San Francisco şi New York, enumerând de asemenea destinaţiile care s-au confruntat cu concurenţă neloială, urmând paşii făcuţi în Amsterdam, Londra şi Catalonia. În cele din urmă, menţionează reacţiile hotelierilor la economia în colaborare, amintind că Airbnb reprezintă o idee veche cu o abordare tehnologică. Iată cinci concluzii ale acestei analize:

1. Până acum Airbnb a reuşit să atragă clienţi, dar în acest moment nu scade mult veniturile hotelierilor,conform analizei de piaţa a ceea ce se întâmplă în New York, realizată de consultantul hotelier Sean Hennessey, pentru care a primit un acces fără precedent la datele Airbnb.

Piaţa a înregistrat o creştere semnificativă în unităţi Airbnb şi camere hoteliere în ultimii ani, dar gradul de exambusiness  ocupare s-a menţinut stabil de peste 80% în ultimul deceniu.

Nu toţi hotelierii ar fi de acord cu concluziile lui Hennesey. Sosirile de turişti în New York au un trend ascendent, dar această creştere nu a fost tradusă în tarife hoteliere mai mari, potrivit lui Vijay Dandapani, preşedintele şi COO al Apple Core Hotels.

P2P nu este ceva nou, ci o veche nouă ci o abordare tehnologica.  #shu#

P2P nu este ceva nou, ci o veche nouă ci o abordare tehnologica. Imagine Shutterstock.

Dovada acestui fapt, potrivit lui Dandapani, este că estimarea de creştere pentru acest an a RevPar-ului  (venitul pe cameră disponibilă) în hotelurile din oraş a fost de între 2,5% şi 3%, când în realitate creşterea a rămas între 1,5% şi 2%. De fapt, în New York politicienii şi hotelierii au făcut front comun împotriva Airbnb.

 

2. Gazdele Airbnb şi hotelierii încă nu joacă pe acelaşi teren de joc. Există mai multe tipuri de impact macro, inclusiv cele legate de infracţiuni de zonare ale oraşului, potenţialul de abuz ale veniturilor mici şi mandate de rentă stabilizată; reducere muncitorilor cazaţi în oraşe cu deficit de locuinţe; şi posibil abuz al drepturilor de chiriaşi şi propietari atunci când unităţile de cazare alternativă irup în oraş, conform analizei pieţei din San Francisco realizată de consultantul hotelier Rick Swig.

Cu toate acestea, taxele şi licenţele continuă să fie cele mai fierbinţi puncte în întreaga lume. Guvernul din Catalonia a fost primul din Europa care a acţionat împotriva exambusiness exam site-urilor. În luna iulie a amendat Airbnb cu 30.000 de euro pentru comercializarea de ofertă ilegală şi a impus sancţiuni de 537.000 de euro caselor de vacanţă şi apartamentelor.

 

3. Cel puţin în San Francisco există dovezi caacest nou segment de produs de şedere temporală are un impact asupra operaţiunilor hotelurilor tradiţionale, potrivit lui Swig.

Creşterea dinamică în turismul de afaceri şi segmentele de grupuri de profesionişti duce la creşterea cererii şi a RevPar-ului în zilele lucrătoare. Chiar dacă oraşul şi regiunea beneficiază de o economie în creştere, cererea de sfârşit de săptămână scade într-un mod oarecum ilogic în segmentele high-end.

Şi acest tip de produs s-a concentrat pe segmentul de leisure, care călătoreste mai mult în weekend şi în perioadele de vacanţă, concluzionează Swig.

 

4. Airbnb şi alte platforme de rezervări P2P nu sunt noi.A împărtăşi casa are rădăcini istorice, aşa cum scrie Chip Conley, responsabilul de strategie şi cazare globală al Airbnb. În 1953, anul în care a fost deschis primul Holiday Inn în Memphis (Tennessee), asociaţiile de profesori din Elveţia şi Olanda au creat o alianţă pentru a împărtăşi locuinţe, astfel încât membrii lor să poată găsi o modalitate mai ieftină de a călători în timp ce îşi îmbunătăţesc înţelegerea unei culturii diferite. În plus, în ultimele două decenii oamenii şi-au închiriat locuinţele pe VRBO (Vacations Rental by Owner) sau camerele lor suplimentare pe Craiglist, deoarece ambele companii au fost fondate în 1995.

 

5. Hotelierii pot învăţa de la Airbnb.Există un motiv pentru care platforma înregistrează o creştere exponenţiala globală: fondatorii Airbnb şi-au dat seama că publicul călator caută oalternativă hotelurilor tradiţionale, astfel că au dezvoltat o platformă fără probleme pentru a opera şi a vinde acest inventar de paturi, aşa cum scrie Conley, care este de asemenea un hotelier de succes.

Călătorii caută experienţe locale şi autentice. Ei doresc mai mult spaţiu. Ei doresc să plătească pentru lucrurile care contează cu adevărat pentru ei. Şi ei doresc o experienţă de rezervare de vârf cu un design de înaltă calitate, un mediu de încredere şi o uşurinţă de utilizare, care face aluzie în mare parte la sectorul turistic. (A se vedea: “Airbnb exemplifică trei lectii pe care hotelierii ar trebui să le înveţe de la P2P“).

 

Informaţia de referinţă este disponibilă pe HotelNewsNow.

 

Sursă: hosteltur.com

 

Leave a Reply