Shadow

Agențiile vor putea solicita rambursări prin GDS

Grupul Air France-KLM va oferi agențiilor de turism opțiunea de a solicita rambursări pentru zborurile anulate prin GDS. Acest nou mecanism va fi lansat începând cu 1 august. 

Încă de la începutul crizei coronavirusului, gestionarea rambursărilor a fost una dintre principalelor dureri de cap pentru agențiile de turism și companiile aeriene, datorită volumului de muncă suplimentar enorm pe care acest lucru l-a însemnat, tensiunilor financiare, presiunile clienților care și-au cerut banii, etc.

După cum a explicat Asunción Pérez, directorul vânzărilor pentru Spania al grupului Air France-KLM-Delta, „oferim opțiuni diferite, indiferent dacă clientul dorește să schimbe data sau destinația sau dacă dorește să solicite un voucher cu o valabilitate extinsă sau ca și cum vrea să solicite o rambursare”.

În ceea ce privește rambursările, „suntem fericiți să anunțăm că de la 1 august vom deschide în GDS posibilitatea de a solicita o rambursare, ceea ce va facilita lucrările post-vânzări ale agențiilor de turism pentru client”, a explicat managerul Air France-KLM-Delta.

Flexibilitate

Managerul Air France-KLM-Delta și cel al companiei aeriene Binter au indicat că, datorită complexității transportului aerian pe care a introdus-o criza coronavirusului și pentru a transmite încredere clienților, astfel încât aceștia să poată călători din nou cu avionul, una dintre cheile va fi flexibilizarea politicilor de anulare.

În acest sens, a explicat Asunción Pérez, „este important ca agențiile de turism să știe că au o serie de posibilități, fie prin modificări ale biletelor sau voucherurilor. Agențiile, de exemplu, pot primi un stimulent de 10 euro pentru obligațiuni răscumpărate. Sau clientul poate solicita o rambursare pentru un zbor care a fost anulat”.

În aceeași linie, Pablo Landrau a reamintit că „la Binter am oferit modificări de zbor, date, rute, vouchere și rambursare pentru cine dorește acest lucru”. El a menționat, de asemenea, că „dacă agentul de turism convinge clientul să schimbe zborul în loc să ceară rambursare, el poate câștiga”.

 

Siguranța la zbor

Companiile aeriene și aeroporturile vor trebui, de asemenea, să garanteze pasagerilor o experiența de zbor sigură și confortabilă, pentru a reduce la minimum riscurile de infecție cu COVID-19. Doar în acest fel, industria transportului aerian va putea zbura în următoarele luni, potrivit ambilor manageri.

Pasagerii trebuie să poarte o mască la aeroport și la bord, să mențină distanțe sigure la puncte de îmbarcare etc.

Dacă, în ciuda a tot, un calator este bolnav la bord, cu simptome de coronavirus, „echipajul are echipament special și este instruit pentru a face față acestui tip de situație. Dar în ultimele trei luni, nu a apărut nicio situație de genul acesta”, a declarat managerul Air France-KLM.

Pablo Landrau s-a referit, de asemenea, la protocoalele stabilite de Binter: „Obligația unei măști, distanța socială la îmbarcare și debarcare, eliminarea serviciului la bord, măști și șervețele dezinfectare… În final, acesta este o muncă în echipa la care participa companiile aeriene, aeroporturi, agenți de handling … Știm că reglementările sunt respectate”.

 

Sursă: hosteltur.com

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.