Un agent câştigă o bătălie cu Thomas Cook prin social media

Thomas Cook a fost forţat să respecte preţul unui pachet turistic, care a fost mai ieftin dintr-o eroare după ce un agent a protestat pe Facebook.

Agentul de călătorii Andrew Earl, care lucra la Freedom Travel Group, cu sediul în Yorkshire, a rezervat un pachet pentru patru studenţi în Marmaris (Turcia) pentru a călători în iunie cu 100,99 lire sterline (140 de euro), când preţul corect ar fi trebuit să fie 379 de lire sterline (525 de euro).

Rezervarea a fost făcută sâmbătă, dar Thomas Cook a anulat-o automat în următoarea zi de luni, când şi-a dat seama de eroare.

Earl a intrat pe forumul Facebook Travel Gossip pentru a protesta, afirmând că Thomas Cook trebuia să respecte rezervarea. Anterior, el făcuse o plângere la asociaţia de agenţii britanice ABTA, care a afirmat că turoperatorul avea dreptul să anuleze călătoria după ce a comis o eroare cu privire la preţ.

Cu toate acestea, după intervenţia directorului agenţiei Freedom Travel Group Kelly Cookes, Thomas Cook a fost de acord să respecte rezervarea. Agentul Earl a afirmat că a fost chiar dispus să plătească el însuşi rezervarea dar, în cele din urmă, “datorită social media, Thomas Cook era dispus să rezolve acest lucru”.

Un purtător de cuvânt a lui Thomas Cook a cerut scuze pentru incident şi a asigurat că turoperatorul a deschis o anchetă pentru a descoperi sursa erorii şi a preveni ca acest lucru să se repete în viitor.

Un agent câştigă o bătălie cu Thomas Cook prin social media

Un agent câştigă o bătălie cu Thomas Cook prin social media

Agenţii de turism care au participat în forumul Facebook Travel Gossip au lăudat imediat reacţia lui Thomas Cook, dar au asigurat că turoperatorul nu este singurul care anulează călătorii din cauza erorilor de preţuri, menţionând experienţe similare cu Thomson. De fapt, mai mulţi agenţi au denunţat că acest turoperator al TUI Group ar fi comis o eroare cu pachete de distanţă lungă în luna martie şi a anulat rezervaăile.

Directorul de Produs al Thomson, Mark Hall a spus că “acest tip de eroare este foarte rar”, dar când se întâmplă acest lucru compania acţionează în mod “transparent”, a asigurat el.

Agenţii i-au cerut asociaţiei ABTA colaborarea, pentru a fi mai clara în orientarea sa cu privire la erorile de preturi, deoarece ei consideră că este vorba despre o zonă gri. Un purtător de cuvânt al asociatţei a spus că în aceste cazuri nici turoperatorul nu poate cere clientului să plătească preţul mai mare nici clientul nu poate cere să fie păstrat preţul eronat.

 

Puteţi vizita articolul de referintţă pe Travelmole.

 

Sursă: hosteltur.com

 

Leave a Reply