Shadow

Accor a lansat un nou brand de lux

Lanțul francez Accor Hotels a lansat Emblems Collection, un nou brand de lux conceput pentru hoteluri independente și hoteluri de tip boutique. Prima oprire va fi în China, cu Guiyang Art Center Hotel Emblems Collection, iar obiectivul este de a ajunge la 60 de unități până în 2030. Capitalele europene se numără printre destinațiile potențiale de creștere. 

„Hotelurile pe care le vom include în Emblems Collection sunt cele căutate de călătorii care apreciază experiențele high-end, în stil boutique, precum și de hotelierii care apreciază brandurile independente pe care le-au construit și își doresc beneficiile care vin cu un partener global”, a explicat Sébastien Bazin, Președinte și CEO al Accor.

După cum a indicat lanțul, Emblems Collection va prezenta „hoteluri unice, care sunt emblematice pentru designeri, demografie sau destinații”. 

Hotelurile și complexele hoteliere care se alătură noii colecții vor fi împărțite în trei categorii:

  • Emblems Collection Heritage, pentru hotelurile care sunt puncte de referință ale unei destinatți, fie datorită arhitecturii, identității lor istorice sau tradițiilor culturale clasice.
  • Emblems Collection Retreat, pentru complexe turistice de pe plaje paradisiace, câmpuri sau munți, care oferă experiențe spa și wellness luxoase.
  • Emblems Collection Signature, pentru hoteluri de design care întruchipează un univers estetic, o odă stilului și semnăturii designerilor sau rezidenților originali care au contribuit la moșternirea unică a hotelului.
Guiyang Art Centre Hotel, Emblems Collection va fi primul din colecție.

„Pentru proprietarii și dezvoltatorii care au creat hoteluri de lux unice sau care doresc să dezvolte o nouă ofertă de lux, oferim un bran de colecție care poate spori statutul și profilul proprietății lor cu investiții limitate în marketing și branding, împreună cu un simplu proces de tranziție”, spune Agnes Rouquefort, Director de Dezvoltare la Accor.

China va avea primul hotel

Brandul va debuta în China cu Guiyang Art Center, Emblems Collection, o unitate construită inițial ca o reședință privată. Hotelul are 64 de suites, două saloane de dans, baruri, saloane și restaurante, piscină, spa și zonă de fitness.

„Fiind una dintre cele mai importante piețe hoteliere din lume, China este locul perfect pentru ca Accor să-și lanseze noul brand de lux și suntem onorați să lucrăm cu partenerul nostru de încredere, HLC Group, la acest proiect istoric. HLC este un lider de afaceri respectat în provincia Guizhou și recunoscut ca una dintre companiile private de top din China, suntem încântați să colaborăm cu acesta pentru a aduce la viață viziunea noastră comună despre noul hotel Emblems Collection din Guiyang”, a declarat Gary Rosen, CEO, Accor China.

Expansiunea globală

Scopul lanțului este de a crește colecția la 60 de proprietăț până în 2030. Orașe precum Paris și Praga, pentru că au hoteluri de lux de patrimoniu, sunt candidate pentru a avea unități de cazare Emblems Collection Heritage sau Emblems Collection Signature. Alte orașe țintă de creștere potențială sunt Londra, Amsterdam, Berlin, Madrid, Marrakech, Cairo, Amman, Doha, Moscova, Bangkok, Seul, Sydney, Montreal, New York, Havana, Cartagena, Santiago, Buenos Aires și Montevideo, printre altele.

Pentru Emblems Collection Retreat, destinațiile preselectate sunt Toscana, Mykonos, Bodrum, Algarve, Bali, Coasta de Aur a Asutraliei și Riviera Maya din Mexic.

 

Sursă: hosteltur.com

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.