Lună: martie 2023

Ce poate face hotelierul pentru a-și îmbunătăți competitivitatea și a vinde mai mult?

Hoteluri
Prețul este unul dintre factorii cheie pentru orice tranzacție comercială, iar în cazul hotelurilor "este cu atât mai relevant cu cât este mai puțin diferențiat în raport cu concurența și cu cât are mai puține categorii", potrivit șefului departamentului de dezvoltare al afacerilor al Mirai, Pablo Sánchez. Mirai a constat cum "prin reducerea disparităților de preț nefavorabile față de OTA-urile care îi vând produsul, hotelierul își îmbunătățește conversia vânzărilor directe.  Reducerea acestor disparități și îmbunătățirea prețurilor în vânzările directe conduce aproape automat, după cum a enumerat Pablo Sánchez, "la mai multe afișări, mai multe click-uri (vizite) și mai multe rezervări pe canalul direct", ceea ce, conform calculelor sale, poate ajunge la "până la 43% mai multe rezervări...

Cele mai frecvente tipuri de atacuri cibernetice în hoteluri în 2023

Actualitate şi Inovaţie
Atacurile cibernetice sunt din ce in ce mai frecvente în sectorul hotelier, afectând unitățile foarte modeste până la marile lanțuri hoteliere. Aceasta este o formă de criminalitate cibernetică care nu numai că este în creștere, dar are o capacitate incredibilă de a se reinventa și de a inova, ceea ce duce la tactici care încalcă din ce in ce mai mult securitatea cibernetică a companiilor din acest sector. Cu ajutorul expertului Xavier Ferretjans, director al Binaura Monlex, HOSTELTUR a pregătit acest decalog care sintetizează situația actuală.  Rezervări prin e-mailuri spearshiping. În aceste atacuri cibernetice, atacatorii își studiază victima prin intermediul rețelelor sociale precum LinkedIn sau site-ul său web și obțin e-mailul de rezervare al hotelului. Apoi, efectuează un p...

ITB Berlin: 90% din spații rezervate

Intermediari
Prima ediție a târgului de turism ITB Berlin post-pandemie, care va avea loc în perioada 7-9 martie, cu un nou format exclusiv B2B, pare ca se va dăsfășura bine, dovada fiind faptul că mai mult de 90% din spațiu a fost rezervat, care va fi ocupat de un total de 4.500 de expozanți din 150 de țări.  Potrivit unor surse din cadrul târgului de la Berlin, expozanții din Asia și din lumea arabă în special și-au sporit prezența, inclusiv Arabia Saudită, care are cea mai mare suprafață. Iar destinațiile mediteraneene, precum Spania, Grecia și Italia au, de asemenea, o participare mai mare. Georgia, țara gazdă din acest an este, de asemenea, bine reprezentată și va avea mai mult de 700 de metri pătrați de spațiu în nou Hub 27. Pe de altă parte, tehnologia și croazierele au crescut și ele,...
Exit mobile version