Lună: ianuarie 2021

Bruxelles aprobă un nou program de salvare pentru Alitalia, în timp ce le investighează pe cele anterioare

Transporturi
Comisia Europeană (CE) a aprobat săptămâna trecută un nou ajutor de stat din partea guvernului italian de 73,02 milioane de euro către Alitalia pentru daunele suferite de pandemia de COVID-19 în perioada 16 iunie-31 octombrie 2020, care completează resursele de 199,45 milioane de euro autorizate în septembrie pentru problemele între 1 martie și 15 iunie. Cu toate acestea, Bruxelles va continua să investigheze măsurile de sprijin primite anterior de compania aeriană italiană, în timp ce "este în contact cu Italia cu privire la planurile sale și respectarea normelor Uniunii Europene".    Restrictiile în vigoare atât în Italia cât și în alte țări de destinație pentru a limita răspândirea Coronavirusului au afectat foarte mult operațiunile Alitalia, în special în ceea ce privește zborurile i...

Teme pentru 2021: automatizarea gestiunii și păstrarea clienților

Hoteluri
În acest moment, nimeni nu se îndoiește că loialitatea este esențială pentru hotel, deoarece aceasta îi oferă un avantaj competitiv față de restul, facilitează crearea unui model durabil pentru viitor și acționează ca un paravan de protecție pentru a reduce dependența de intermediere, așa cum am avansat în articolul Club de loialitate pentru a câștiga independența față de intermediari. Prin urmare, este o mare provocare pe care fiecare hotel, mare sau mic, independent sau făcând parte dintr-un lanț, trebuie să și-o asume și să facă față cât mai curând posibil. Din acest motiv, Pablo Delgado, directorul general al Mirai, a sugerat "să se înceapă în 2021, pe măsură ce ieșim din această teribilă criză".  Primul lucru pe care trebuie să-l facă hotelul, așa cum a explicat Pablo Delgado, este...

Cele mai citite știri și articole în anul 2020

Blog
În 2020, am informat despre pandemia Coronavirusului și efectele sale asupra sectorul turismului, dar nu numai. Iată care au fost cele mai citite 10 știri și articole pe evisionturism anul trecut. Clasamentul celor mai mari 10 lanțuri hoteliere internaționale Turcia crează o asigurare de sănătate împotriva COVID-19 pentru a atrage mai mulți turiști Călătorii vor apela la agenții de turism mai mult ca înainte Hotelurile pot da în judecată Booking în tara lor pentru abuz de concurență DER Touristik dorește să-și reducă costurile cu 30% din cauza crizei de COVID-19 Al treilea trimestru al anului 2021 ar putea fi începutul sfârșitului Turcii, grecii și italienii au învățat din criza turismului Cele mai căutate cuvinte cheie pentru a pleca în vacanță în această var...

62% dintre călători vor fi mai atenți la prețuri din cauza COVID-19

Actualitate şi Inovaţie
Criza economică declanșată de pandemia coronavirusului are deja un impact asupra buzunarelor călătorilor și 62% recunosc că, de acum înainte, vor fi mai atenți la prețuri atunci când își caută și își planifică vacanțele. În Spania, acest procent este de 64%, în timp ce în Danemarca, Țările de Jos și Germania se acordă cea mai mică atenție acestui punct, potrivit unui sondaj realizat de Booking.com pe un eșantion de peste 20.000 de persoane din 28 de piețe. Deoarece controlul finanțelor va fi în minte, va exista, de asemenea, o schimbare a destinațiilor, iar unele vor cădea de pe lista dorințelor.  Deși este real că există interes pentru a călători din nou, pe măsură ce restricțiile devin mai flexibile, relația calitate-preț va deveni o prioritate, deoarece nu puțini oameni și-au văzut l...

TUI: granturile demonstrează încrederea în modelul de afaceri

Intermediari
Al treilea pachet de ajutor semnat de TUI Group cu Statul german, bănci și acționari, în valoare de 1,8 miliarde de euro, arată că există încredere în modelul de afaceri al grupului, care a fost pus la îndoială ca urmare a crizei de sănătate. Acest lucru a fost explicat de CEO-ul grupului, Fritz Joussen, într-un interviu, în care avansează că aceste noi resurse vor permite companiei să reziste în aceste luni cu puțină activitate și să asigure lichidități dacă pandemia continuă și în acest an. "Acest sprijin demonstrează foarte clar încrederea în modelul nostru de afaceri, în perspectivele pe termen lung ale TUI și în turism ca sector în creștere", spune Joussen, care se confruntă cu 2021 "cu optimism" înainte de sosirea vaccinului împotriva COVID-19, care în opinia sa va aduce "încredere" ...
Exit mobile version