Shadow

Cele 20 de tendințe în tehnologie care vor transforma turismul

Industria turismului se confruntă cu o cursă tehnologică la care participă mii de actori, începând cu companiile start-up până la cele multinaționale, așa cum nu s-a mai trăit niciodată până acum. Aceste eforturi cresc an după an gradul de sofisticare al industriei turismului și nu există nici o zi în care să nu fie prezentată o inovație. 

Sosirea de turiști internaționali la nivel mondial a depășit pentru prima dată în istoria sa cifra de un miliard de anul trecut și UNWTO estimează că până în anul 2030 numărul de călători va fi atins un volum de 1,8 miliarde.

Cu toate acestea, concurența între companii și destinații va fi din ce în ce mai globală, precum și nivelul de exigență al clienților.

Prin urmare, există o presiune tot mai mare pe industria turismului, care caută neîncentat noi sisteme pentru a economisi costuri, a crește vânzările și a îmbunătăți experiența călătorului. Din cauza acestei nevoi de inovație permanentă, investițiile în tehnologie devin din ce în ce mai importante.

Ce tehnologii vor fi implementate sau se vor fi consolidate în următorii ani în diferite subsectoare ale turismului?  Tehnologia Informației (IT) va avea un rol major, dar există și alte inovații tehnice care trebuie luate în considerare.

20 de tendințe sunt indicate mai jos:

  1. Utilizarea telefoanelor mobile în destinatie: creștere exponențială.
  2. Agențiile de turism fac saltul pe telefoanele mobile.
  3. Două sisteme de operare domină piața.
  4. Social, Local, Mobile: o tendință încrucișată.
  5. Site-ul mobil și aplicația: care trebuie aleasă?
  6. Loialitate, loialitate, loialitate.
  7. Sosește revoluția Big Data.
  8. Micro-segmentare în campania de vânzare.
  9. Personalizare pentru a îmbunătăți experiența de călătorie.
  10. Birouri virtuale de turism prin intermediul rețelelor sociale.
  11. Site-urile P2P și răsturnarea intermedierii.
  12. Tablets și Smart TV în hoteluri: o nouă relație cu clientul.
  13. Automitazarea check-in-ului prin intermediul telefoanelor mobile.
  14. Check-out și plăți prin biometria amprentelor digitale.
  15. Wi-Fi gratuit , dar cum?
  16. Clienții hotelului socializați.
  17. Plata prin telefonul mobil, începe să-și croiască drumul.
  18. Consumatorii multi-screen, nouă provocare.
  19. Managementul digital integrat: hotelul informatizat.
  20. Soluții machine to machine (M2M).

 

Sursă: hosteltur.com

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.