Shadow

Despre ce vorbesc clienții hotelurilor pe rețelele sociale?

Consumul de experiențe și relaxare sunt cele mai populare activități despre care vorbesc clienții de hotel pe profilurile lor de social media, mai mult decât vorbesc despre chestiuni personale. Pentru a ajunge la această concluzie, compania Local Measure a examinat conținuturile a două luni pe FacebookInstagram și Twitter ale 300 de hoteluri din Statele Unite, Australia și Asia.

Poate că rezultatele nu sunt foarte surprinzătoare, dar ilustrează modul în care rețelele sociale au devenit un canal în care călătorii își pot prezenta experiențele prietenilor, rudelor și lumii întregi. Acestea arată de asemenea că barurile și restaurantele sunt zonele cheie ale hotelului unde clientul este cel mai fericit, dar sunt, de asemenea, din păcate, cele mai bune locuri pentru a partaja o imagine pe internet datorită fondurilor lor atractive, luminile ușoare, etc.

Despre ce vorbesc clienții hotelurilor pe rețelele sociale?

În cele două luni analizate, următoarele postări au fost cele mai populare:

– Restaurante/feluri de mâncare: 11.700 de postări.

– Băuturi/bar: 6.400 de postări.

– Vizite din cameră: 4.000 de postări.

– Principalele caracteristici ale camerei/condițiile camerei: 3.000 de postări.

– Piscina: 2.800 de postări.

Conținutul despre angajați și caracteristicile hotelului apar doar în aproximativ 800 de posturi în aceeași perioadă, depășind doar imaginile de sosire a clientului la hotel (500) și de sala de fitness (300).

După cum a declarat directorul executiv și fondatorul Local Measure, Jonathan Barouch, „rețelele sociale se consolidează ca un canal din ce în ce mai important de a comunica preferințele și recomandările clienților, astfel că hotelierii ar trebui să se concentreze pe instalațiile despre care oaspeții vorbesc cel mai mult, îmbunătățindu-le fără a sacrifica alte părți ale experienței clienților, care duc la satisfacția și loialitatea lor„.

 

Informația de referință este disponibilă pe Tnooz.

 

Sursă: hosteltur.com

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.