Viitorul sectorului online nu se află numai în pieţele emergente

În ultimul deceniu de creşterea industriei turismului în pieţele mature a fost semnificativă mai mică decât în cele emergente şi în cazul sectorului on-line. Dar potenţialul este acolo şi, potrivit PhoCusWright, companiile din sector nu ar trebui să se concentreze doar pe noile pieţe. 

Datele arată că afacerea de turism între 2011 şi 2015 a crescut cu 2,5% în ţările mai dezvoltate, în principal în Statele Unite, Europa de Vest, Australia, Noua Zeelandă şi Japonia. În timp ce în cele emergente, restul Asiei, America Latină, Europa de Est şi Orientul Mijlociu, creşterea a fost de 7,4%.

În mediul online, pieţele emergente acumulează o creştere de 22%, faţă de 7% în pieţele dezvoltate.

Viitorul sectorului online nu se află numai în pieţele emergenţă

Dar aceste cifre nu spun totul. Între 2011 şi 2015 se vor mişca 156.000 de milioane de dolari (128.000 de milioane de euro) în rezervări brute online, dintre care majoritatea, 55%, nu provin de pe pieţele emergente, ci de pe cele dezvoltate. Astfel că pieţe, cum ar fi America Latină sau Orientul Mijlociu pot conduce o creştere semnificativă a acestor rezervări, dar cea mai mare afacere online se află în ţări ca Statele Unite, Australia sau cele din Europa de Vest.

Viitorul sectorului online nu se află numai în pieţele emergenţă

Agenţiile online, precum şi furnizorii turistici şi alţi intermediari mai au încă teren pentru a creşte în ţările dezvoltate, dar cei care şi-au început aventura în ţările emergente trebuie să continue cu această strategie. Atât într-unul cât şi în celălalt caz există încă multe călătorii care sunt rezervate offfline şi care ar putea fi rezervate online în viitor.

 

Sursă: hosteltur.com

Leave a Reply