Veniturile din exploatare ale IHG au scăzut cu 3% în 2014, la 570,2 milioane de euro

InterContinental Hotels Group (IHG) a înregistrat venituri din exploatare de 652 milioane de dolari (570,2 milioane de euro) în 2014, reprezentând o scădere de 3%, comparativ cu cele 688 milioane de dolari (584,7 milioane de euro) din anul precedent, potrivit rezultatelor preliminare prezentate de lanţ.

Veniturile au scăzut cu 2% la sfârşitul anului fiscal la 1.858 milioane de dolari (1.626 milioane de euro), comparativ cu cele 1.903 milioane de dolari (1.666 milioane de euro) din 2013.

În ceea ce priveste veniturile pe camera disponibilă (RevPar), acestea au crescut cu 6,1% in 2014 şi preţul mediul zilnic (ADR) a crescut cu 2,7% pentru întregul an, în care rezervările au crescut cu 4,7%.

Grupul hotelier a estimat la nouă milioane de dolari (7,8 milioane de euro) impactul derivat din schimbul valutar.

RevPar-ul hotelurilor IHG în China a crescut cu 9,5% in 2014. În imagine, hotelul Intercontinental Beijing.

RevPar-ul hotelurilor IHG în China a crescut cu 9,5% in 2014. În imagine, hotelul Intercontinental Beijing.

 

Profitul net din exploatare (Ebit) în regiunile Asia, Orientul Mijlociu şi Africa (AMEA) a ajuns la 84 milioane de dolari (73,45 milioane de euro), cu 3% mai puţin; în timp ce în Europa Centrală a fost negativ, cu pierderi de 155 milioane de dolari (135,46 milioane de euro).

În America, lanţul a înregistrat un EBIT de 544 milioane de dolari (475, 5 milioane de euro), în timp ce în Europa şi în China a ajuns la 89 milioane de euro), cu un impact de 2% şi de 1% al schimbului valutar asupra monedei euro şi yuanului, respectiv.

În ceea ce priveşte evoluţia preţurilor, iasă în evidenţă creşterea RevPar-ului de 9,5% în China, în America (+7,8%) şi în Europa (+6,8%).

 

Investiţii în 2015

Pentru 2015, renovarea hotelului InterContinental New York Barclay va implica o investiţie de cinci milioane de dolari (4,3 milioane de euro), investiţie care în Asia, Orientul Mijlociu şi Africa (AMEA) este estimată la trei milioane de dolari (2,62 milioane de euro) şi alte cinci milioane de dolari (4,3 milioane de euro) în formarea operaţională din China.

IHG a adăugat 54.000 de camere in 2014 şi are acorduri pentru alte 16.000 de camere, cu provocarea de a deschide proiecte în alte 200 de oraşe.

Pe de altă parte, lanţul a anunţat numirea lui Anne Busquet ca nou director executiv independent al grupului, funcţie pe care a preluat-o la 1 martie. Busquet va conduce comisiile de responsabilitate, auditoria şi numirile.

 

Sursă: hosteltur.com

 

Leave a Reply