Vânzările agenţiilor germane au ajuns la 24.000 mil. € în 2015

Veniturile agenţiilor de turism din Germania, care sunt aproape de 9.000 în total, au crescut cu 3% în 2015, la aproape 24.000 de milioane de euro, atingând un nou record, potrivit estimărilor asociaţiei de agenţii şi operatori de turism din Germania, DRV.

Raportul arată că această creştere a fost determinată de rezervările de croaziere şi pachete turistice organizate de operatorii de turism. Cu toate acestea, a existat o scădere a rezervărilor individuale, atât de bilete de avion cât şi de tren în agentii, astel că agenţiile axate mai mult pe vânzările de pachete de excursii au avut rezultate mai bune decât cele clasice cu un procent ridicat de comercializare de astfel de bilete.

  Preşedintele DRV, Norbert Fiebig.

Preşedintele DRV, Norbert Fiebig.

Agenţiile specializate în pachete au asistat la un impuls special a vânzării de croaziere. Cum creşterea rapidă a opţiunilor de a alege în ceea ce priveste segmentul de croazieră necesită un serviciu mai extins de consiliere, agenţii pot profita de capacitatea lor de a oferi o consiliere individualizată şi calificată şi cunoştintele lor în produsele specializate. DRV afirmă că agenţiile acţionează în calitate de “brokeri” pentru 80% din croaziere.

“Agenţiile de turism vor rămâne cel mai important canal de distribuţie”, asigură preşedintele DRV, Norbert Fiebig.

Agenţiile corporate au avut de asemenea o evoluţie pozitivă, cu o creştere a vânzărilor de între 2% şi 2,5%. Spre deosebire de turismul de vacanţă, această zonă nu poate funcţiona fără vânzări de bilete de avion şi de tren, dar în acest caz nu au existat scăderi.

În ceea ce priveşte agenţiile on-line, acestea menţin tendinţa de anul trecut, atunci când s-au despărţit de marile procente de creştere din anii anteriori. În 2015, creşterea a rămas chiar sub 3%.

 

 

Sursă: hosteltur.com

Leave a Reply