Vânzarea directă a hotelurilor va recupera teren față de OTA

Până în 2020, OTA vor continua să joace un rol foarte important în lumea distribuției digitale, dar Franco Sterl, directorul de comer electronic la WorldHotels, a asigurat că cota de rezervări directe va crește. „Cele mai recente studii au arătat că lupta împotriva dependenței de terți dă rezultate pozitive. Hotelurile trebuie să continue să se concentreze pe propriile canale și pe punctele lor forte. Este singura cale de a scăpa de acest cerc vicios.”

 

În plus, nu consideră că agențiile de turism online reprezintă o amenințare, deoarece au o acoperire cu mult superioară celei pe care o pot avea unitățile independente, creând „dependență” tocmai din acest motiv. Chiar și așa, după cum a explicat el, „hotelurile trebuie să utilizeze aceste canale într-un mod inteligent și restrictiv. Numai dacă le controlezi îndeaproape, acestea pot deveni un mare beneficiu pentru hotelurile independente. Atenția și răbdarea trebuie să fie întotdeauna îmbunătățirea și consolidarea propriilor canale de distribuție”

 

Pentru aceasta, personalizarea și experienta prin intermediul telefoanelor mobile, pot deveni cele mai buna aliate ale hotelurilor independente pentru a-și consolida vânzarea directă împotriva gamei largi ale OTA. Nu este surprinzător, după cum a subliniat managerul WorldHotels, „astăzi nu este vorba doar de a oferi un serviciu intern bun, ci de a crea o experiență unică în toate etapele călătoriei, inclusiv în procesul de rezervare”. 

Hotelurile, în special cele independente, trebuie săa se concentreze pe crearea unei experiențe unice pentru client în fiecare etapă a călătoriei, inclusiv procesul de rezervare. Imagine: Worldhotels.

 

Călătorii se așteaptă la o experiență personalizată și vor să se simtă unici în orice moment, pentru care sunt esențiale trei elemente: soluții digitale, stocare de date de calitate și personal instruit. În cuvintele lui Sterl, „o combinație echilibrată dintre cele trei este cheia succesului pentru profesioniștii din sector”. 

 

De asemenea, hotelierii trebuie să ofere oaspeților o experiență mobilă unică. Acest lucru, a recunoscut Sterl, „poate părea învechit, dar realitatea ne arată că multe hoteluri nu au nici măcar o versiune multicanal a site-ului lor. Toți cei din industrie trebuie să înțeleagă deja importanța deosebită a utilizării dispozitivelor mobile în vânzări. 

 

Cu toate acestea, adaugă el, „toate marile inovații și noile tehnologii necesită o investiție substanțială de timp, bani, cunoștințe și forță de muncă. Aceștia sunt cei mai importanți factori pentru hotelurile independente atunci când vorbim de soluții digitale”. 

 

Rețelele sociale, un nou canal de distribuție?

Rețelele sociale, după cum a afirmat Franco Sterl, vor juca un rol din ce în ce mai important în ceea ce privește generarea de potențiali clienți. „Este foarte important ca hotelurile să gestioneze în mod activ aceste canale, deoarece acestea sunt fundamentale în procesul deciziei de călătorie„. În acest sens, „sunt noile broșuri hoteliere, dar cu un nivel de credibilitate mai ridicat, deoarece permit oaspeților să obțină informații reale pe baza experienței altor utilizatori și să interacționeze cu brandul„, conchide directorul rețelei de unități independete. 

 

Sursă: hosteltur.com

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.