Turoperatorii văd semne clare de redresare pe piaţa din Marea Britanie

Asociaţia de Turoperatori Independenţi din Marea Britanie (AITO) a publicat un raport care dezvăluie o recuperare clară a pieţei britanice pentru 2015 cu o creştere a numărului de călătorii în străinătate şi, de asemenea, cheltuielile.

Sondajul dezvăluie o creştere de 7% a numărului de vacanţe în străinătate planificate sezonul acesta,în timp ce 30% asigură că va cheltui mai mult anul acesta. Potrivit directorului executiv al AITO, Kate Kenward, rezultatul raportului este “un indicator real că încrederea consumatorului a revenit în urma rezultatelor alegerilor”, referindu-se la alegerile legislative în care s-a consolidat partidul condus de David Cameron.

76% din respondenţi a indicat faptul că intenţionează să cheltuiască la fel sau mai mult în vacanţele din următoarele douăsprezece luni în comparaţie cu cele anterioare.

Destinaţiile de top pentru britanici vor fi Franţa, Italia, Spania, Marea Britanie, Statele Unite şi  Grecia, aceste ţări reprezentând 38% din intenţia de călătorie.

După alegeri încrederea consumatorilor a crescut. #shu#.

După alegeri încrederea consumatorilor a crescut. Imagine Shutterstock.

În ceea ce priveşte, 63% intenţionează să facă o ieşire în acest an, în timp ce 86% se aşteaptă să facă o vacanţă lungă (de şase nopţi sau mai mult) în străinătate. În aceeaşi perioadă, aproape 90% se vor bucura de short breaks în Marea Britanie.

În ceea ce priveşte tipul de vacanţă, 6% optează pentru aventură, 5% pentru plajă, 8% pentru destinaţiile urbane şi 5% pentru opţiunile de lux. Modalitatea all inclusive creşte în ceea ce priveşte alegerea cu 8%, excursiile în grup cu 5% şi cazarea fără masă cu 6%.

 

Sursă: hosteltur.com

Leave a Reply