Shadow

TUI va închide sau va vinde rețeaua sa de agenții franceze

Operatorul turistic german TUI Group continuă cu restructurarea companiei în fața impactului dur al crizei coronavirusului. Compania a anunțat că întreaga sa rețea de agenții de turism din Franța va fi închisă sau va fi vândută. În cazul în care aceste unități vor fi închise, 583 de locuri de muncă vor fi în cele din urmă pierdute, reprezentând aproximativ 60% din personalul TUI France. „Oferta care generează un volum mare, dar care nu oferă o marjă suficientă, va fi eliminată din portofoliu”, a anunțat operatorul turistic, care a subliniat că TUI France se va concentra doar asupra afacerilor care lasă o marja ridicată cu unele branduri importante. Trebuie amintit că, din cauza crizei, TUI a anunțat deja că va elimina 8.000 de locuri de muncă în întreaga lume, 10% din forța de muncă și va implementa un plan de reducere a cheltuielilor sale generale cu 30%, așa cum a informat evisionturism în știrea TUI va reduce 8.000 de locuri de muncă din cauza crizei de COVID-19.

 

Compania a prezentat ieri „un plan complet de restructurare pentru regiunea Franței„, după cum raportează într-un comunicat. „Ca urmare a unui produs mai adaptat și a modificării modelului de distribuție, compania va fi semnificativ mai austeră”, a indicat aceasta. 

Unul din sediile TUI.

 

În acest moment, aceste reduceri sunt discutate cu cele mai importante sindicate din țară și cu reprezentanți ai muncitorilor. Această restructurare ar trebui să permită TUI France să ajungă la un punct de echilibru începând cu 2021. 

 

Potrivit, gigantului german, TUI France deja producea pierderi chiar înainte de începerea pandemiei. Izbucnirea crizei coronavirusului le-a deteriorat în continuare în mod semnificativ situația. „Acum este necesar un pachet puternic de măsuri pentru a crea o perspectivă pentru compania din grup”. 

 

În luna mai a anului trecut, TUI a anunțat deja că, ca urmare a crizei COVID-19, toate operațiunile grupului vor fi revizuite pentru a-l conduce în întregime în siguranță în timpul crizei și pentru a-i oferi un viitor stabil. 

 

„Filialele și entitățile regionale care au pierdut în ultimii ani trebuie restructurate”, a avertizat el. 

 

Grupul TUI își propune să reducă costurile globale cu 30% la nivel mondial. 

 

 

Sursă: hosteltur.com

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.