TUI Travel obţine creşteri ale rezervărilor pentru iarnă pe pieţele majore

Datele de rezervare ale TUI Travel pentru iarnă, acumulate până la data de 30 noiembrie, reflectă o creştere de 4% pe piaţa britanică şi de 2% pe piaţa emitentă germană.

Per total, turoperatorul are 63% din programul de iarnă vândut, cu o creştere a rezervărilor totale de 1% şi o creştere a preţurilor tot de 1%.

În cazul Marii Britanii, a reuşit să crească preţurile cu 2% şi reflectă o creştere puternică a destinaţiilor de distanţă lungă, cu o creştere de 13%. Noile resorts pentru iarnă includ Sensatori Jamaica, care a fost deschis în mai 2014. Cererea de produse diferenţiate a crescut cu 7%, presupunând 84% din total, cu trei puncte mai mult decât anul trecut. Rezervările online au crescut cu 7%, reprezentând 51% pe piaţa britanică, ceea ce reprezintă cu două puncte mai mult decât în anul precedent. 53% din programarea pentru această piata emitentă a turoperatorului este vândută.

Sensatori Jamaica are o cerere mare iarna aceasta.

Sensatori Jamaica are o cerere mare iarna aceasta.

 

În Germania, rezervările sunt cu 2% peste fără variaţii în preţuri. Cererea de produse diferenţiate a crescut cu 12%, presupunând 48% din total, patru puncte peste cea de anul trecut. Rezervările online au crescut cu 27% presupunând 12% din total, cu două puncte de creştere. Programul de iarnă pe piaţa germană este vândut în proporţie de 58%.

Cu toate acestea, în cazul ţărilor nordice, rezervările sunt cu 6% sub cele de anul trecut, dar peste reducerea de capacitate, ceea ce indică faptul că se menţine concurenţa pe această “piaţa dificilă”, asigură compania. Rezervările de produs diferenţiat ajung la 69%, cu trei puncte peste iarna trecută. Până în prezent a vândut 73% din programul său pe aceste pieţe.

TUI Travel obţine creşteri ale rezervărilor pentru iarnă pe pieţele majore

De asemenea, continuă fără să se îmbunătăţească pentru TUI Travel piaţa franceză, cu rezervări cu 11% sub cele de anul trecut, deşi peste reducerea de capacitate. Turoperatorul asigură că obţine rezultate bune oferind destinaţii alternative celor din Africa de Nord pieţei emitente franceze, cum ar fi Spania, care reflectă o creştere de 50% faţă de anul precedent.

În ceea ce priveşte sezonul de vară 2015, rezervările pentru piaţa britanică sunt cu 9% peste cele de anul trecut, cu preţuri cu 2% mai mari. Vânzările de vacanţe exclusiviste au crescut cu 7%, reprezentând 84%. Până acum a vândut 22% din programul pentru această piaţă, care este piaţa unde încep vânzările.

 

Sursă: hosteltur.com

Leave a Reply