Shadow

TUI renunță la un resort de lux din Toscana

Ca parte a strategiei sale de concentrare pe afacerea sa centrală și pe transformarea digitală, grupul TUI a vândut stațiunea de lux Toscana Resort Castelfalfi, din Italia, unei companii ai familiei miliardarului indonezian Sri Prakash Lohia

 

Stațiunea este situat într-un vechi sat din Toscana semi-abandonat dintre Florența și Volterra, pe care TUI l-a achiziționat în 2007 si l-a restaurat complet pentru a-l transforma într-o stațiune de lux de 1.100 de hectare. 

 

Acum a trecut în mainile Incorp Holdings B.V. Țările de Jos, o companie a familiei S P Lohia, pentru o sumă pe care părțile nu au dorit să o dezvăluie. 

 

Noul proprietar preia întreaga stațiune, care include proprietăți de vacanță de lux, un hotel, restaurante, o companie agricolăvechiul centru istoric cu spații comerciale, o piscină și un teren de golf

 

TUI explică faptul că această operațiune face parte din strategia sa de a se concentra pe afacerea sa centrală și pe transformarea sa digitală. Grupul dorește să crească în principal cu brandurile sale hoteliere TUI Blue, Riu, Robinson și TUI Magic Life, precum și cu managementul acestor hoteluri și „investește mai puțin în terenuri și propietăți”. 

 

Grupul anunțase deja această strategie de dezinvestire a anumitor active înainte de pandemia de COVID-19, în decembrie 2019. Acesta explică faptul că creșterea grupului și a hotelurilor sale va fi deconectată de investițiile imobiliare, ceea ce „va duce la o raționalizare a portofoliului propriu de active”

Vedera aeriană al Toscana Resort Castelfalfi.

 

Acesta clarifică faptul că dezvoltarea imobiliară, vânzările și administrarea proprietății, precum și exploatarea agricolă, pe care a lansat-o la Castelfalfi în 2007, nu fac parte din principalele activități comerciale ale TUI și, prin urmare, a decis să vândă stațiunea, deși va continua să opereze hotelul stațiunii până pe 30 septembrie

 

Directorul general al TUI Hotels & Resorts, Thomas Pietzka, subliniază că „de la intrarea noastră în 2007, Castalfalfi a devenit o stațiune turistică de lux. În pofida succesului său, dezvoltarea proiectelor pe termen lung în domeniul imobiliar și al produselor agricole nu fac parte din afacerea principală a TUI Group și suntem bucuroși că am găsit un cumpărător în Incorp Holdings al familiei SP Lohia, un investitor pe termen lung care se angajează să sporească în continuare valoarea stațiunii”.  

 

La rândul său, magnatul Sri Prakash Lohia a fost „încântat de achiziționarea acestui frumos sat istoric și stațiune Castelfalfi și sperăm să ne implicăm cu toate părțile interesate pentru a crea o experiență de lux de talie mondială în această proprietate unică și excepțională. Viziunea noastră se va baza pe moștenirea pe care TUI a lăsat-o pentru a crea principala destinație de lux din Toscana„.

 

Sursă: hosteltur.com

 

 

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.