Shadow

TUI neagă faptul că a scos la vânzare hoteluri

TUI Group a fost clar atunci când a afirmat că „nu a pus la vânzare niciun hotel”, așa cum au explicat surse din grup pentru Hosteltur, care susține că a asigurat suficientă lichiditate pentru a nu fi nevoit să dispună de active. Toate acestea, în ciuda faptului că modelul său de afaceri în sectorul hotelier este departe de tradiționalul patrimonial  și angajamentul său din ultimii ani a fost alianța cu fonduri și investitori pentru a-și extinde brandurile. 

 

Operatorul turistic explică faptul că, „din martie 2020, TUI a asigurat lichidități pentru un total de 4,8 miliarde de euro. Iar acestea au fost obținute din „împrumuturi de stat, împrumuturi bancare și sprijinul acționarilor săi”. 

TUI Blue Bellevue în Croația.

TUI deține unele hoteluri, dar nu consideră că proprietatea lor este principala bază a afacerii sale în acest domeniu, mai concentrată pe gestionarea și controlul brandurilor sale, atât unele tradiționale pe care le-a consolidat, cât si pe cele noi pe care le-a creat în ultimii ani. 

 

„Am spus că nu trebuie neapărat să deținem nava pentru a opera o nav de croazieră sau o clădire sau teren pentru a gestiona un hotel. Prin urmare, putem vinde o parte din proprietatea acestor hoteluri către fonduri imobiliare și, ca rezultat, să strângem rezerve suplimentare, în timp ce continuăm să controlăm produsul, brandul și distribuția ca TUI”. 

 

Grupul are perste 400 de hoteluri în funcțiune la nivel global, sub una dintre brandurile proprii de hoteluri. În afara de hotelurile pe care le dețin, au un număr mare de hoteluri terțe contractate în destinații. 

 

Segmentul hotelier a crescut în importanță pentru grup în ultimii ani, în cadrul transformării afacerii sale către un model de integrare verticală care și-a modelat structura. 

 

Din 2018, beneficiile generate de TUI Hotels și TUI Cruises au ajuns la peste 60% din veniturile operaționale. 

 

Sursă: hosteltur.com

1 Comment

  • Foarte multi investitori si-au scos pensiunile si hotelurile la vanzare, ca urmare a evolutiei slabe a turismului, dupa cum ne-a spus profesorul de economie dr. Radu Zilisteanu. Cifra de afaceri a companiei Touring Europabus Romania, care detine reteaua de agentii de turism Eurolines si TUI TravelCenter, a crescut cu 34% in primul semestru, fata de aceeasi perioada a anului trecut, la 108 milioane lei (24,5 milioane euro).

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.