TUI Hotels, noul brand umbrelă al turoperatorului TUI

TUI AG intenţionează să lanseze TUI Hotels ca un nou brand-umbrelă pentru comercializarea lanţurilor mai mici. De asemenea, intenţionează să dubleze numărul cluburilor Robinson şi să adauge bărci de croaziere pentru a creşte produsele exclusive şi a îmbunătăţi marja de profit. 

Noul brand hotelier va fi prezentat în a doua jumătate a anului şi a companiei care intenţionează să introducă brandul TUI Hotels ca o umbrelă pentru a cuprinde aproximativ 50 de hoteluri ale companiei cu o mărime mai mică, cum ar fi IberotelGrupotel şi Grecotel. Cu toate acestea, Riu şi Robinson, care generează cea mai mare parte din veniturile hoteliere ale grupului, vor continua să funcţioneze separat.

În următorii 3-5 ani, grupul va lansa “One TUI“, o etapă de creştere în care doreşte să păstreze şi să extindă cota sa de piaţă în afacerea principală şi o focalizare mai mare în conţinut şi produse diferenţiate.

Grecotel Amirandes en Creta.

Grecotel Amirandes în Creta.

Pe de altă parte, TUI vrea să crească numărul de cluburi Robinson de la 24 în prezent la 40 în următorii ani. Cluburile, care au fost concentrate mai ales pe clientul german, vor fi internaţionalizate şi deschise mai mult pentru alte pieţe. TUI a dezvoltat deja acest concept în Robinson Club din Maldive şi a fost foarte popular în rândul clienţiilor din Asia.

Puteţi vizita articolul de referinţă pe fvw.

Sursă: hosteltur.com

One comment

  1. […] cum am informat în ştirea TUI Hotels, noul brand umbrela al turoperatorului TUI, deja înainte de fuziune TUI AG planifică să lanseze TUI Hotels că noul brand umbrelă pentru a […]

Leave a Reply