TUI AG câştigă cu 70% mai mult în 2014

TUI AG a obţinut un profit de 283 de milioane de euro în 2014, finalizat la 30 septembrie, cu o creştere de 70% faţă de cele 166 milioane de euro cu care a încheiat anul 2013.

Veniturile grupului au ajuns la 18.714 milioane de euro, reprezentând o creştere de 1,2% faţă de cele 18.477 milioane de euro de anul trecut. EBITA a crescut puternic, cu 30% până la 773 de milioane de euro, comparativ cu cele 594 milioane de anul trecut.

Dintre cele trei divizii, cea care a obţinut o creştere mai mare a cifrei de afacere a fost TUI Hotels & Resorts, cu o creştere de 15,3%, la 464 milioane de euro, pe care compania o atribuie performanţei puternice a Riu Hotels & Resorts şi Robinson. În ciuda creşterii a capacităţii, brandul Riu şi-a crescut gradul de ocupare al hotelurilor şi şi-a îmbunătăţit venitul mediu pe cameră, crescând, de asemenea, randamentul investiţiilor. În cazul Robinson, au crescut veniturile pe cameră şi profitabilitate, astfel bazele pentru o viitoare extindere au fost consolidate. Aşa cum am informat în ştirea TUI caută noi locaţii în destinaţiile îndepărtate pentru Robinson Clubs, brandul intenţionează să deschidă 17 noi cluburi în următorii cinci ani, ajungând de la 23 de locaţii la 40.

TUI AG câştigă cu 70% mai mult în 2014

În cazul diviziei de turoperare, rezultatele TUI Travel pentru compania mamă reflectă o creştere a profitului de 0,9%, la 18.000 de euro, în timp ce veniturile operaţionale cresc cu 10,5%, la 707 milioane de euro. Rezultatele bune au fost determinate de performanţa bună din Marea Britanie, Germania şi Olanda. Strategia de abordare în afacerea de bază, segmentul de pachete turistice, a fost un pilon pentru profitabilitate. În plus, rezultatele operaţionale au beneficiat de economii de costuri datorate de programul de eficienţă.

În ceea ce priveşte TUI Cruises, veniturile industriei de croazieră sunt combinate cu cele ale Hapap-Lloyd Kreuzfahrten, au crescut cu 7,7% la 281 milioane de euro, în timp ce rezultatul operaţional s-a îmbunătăţit cu 9,7%. Concret, pentru TUI Cruises, joint-venture-ul cu Royal Caribbean, s-a înregistrat o evoluţie foarte pozitivă în anul fiscal, care a inclus lansarea Mein Shiff3. Gradul de ocupare al flotei s-a îmbunătăţit cu 1%, iar tariful mediu pe pasager şi zi a crescut cu 9%. Aşa cum am informat în altă ştire TUI Cruises va creşte capacitatea sa cu 7.500 de locuri până în 2017, cu adăugarea de trei nave noi.

Pentru anul fiscal 2015, primul an al fuziunii cu TUI Travel, grupul se aşteaptă ca veniturile să crească cu între 2% şi 4% cu noul grup integrat, în timp ce rezultatele operaţionale vor creşte cu între 10% şi 15%. Noul grup TUI a început să cotizeze pe Bursa din Londra la 17 decembrie.

 

Sursă: hosteltur.com

One comment

  1. […] cum am informat în ştirea TUI AG castiga cu 70% mai mult în 2014, în cazul TUI Cruises, veniturile sectorului de croaziere care sunt combinate cu cele […]

Leave a Reply