Trei tendinţe tehnologice care pot fi valorificate de către hoteluri în 2017

Influenţa crescândă şi accesibilitatea soluţiilor tehnologice inovatoare schimbă modul în care hotelurile îşi gestionează afacerea. Cu o gamă largă de aplicaţii disponibile, propietarii gândesc diferit cu privire la instrumentele de care au nevoie pentru a avea succes. În 2017 există unele tendinţe cheie pe care hotelierii trebuie să  le valorifice pentru a avea succes în următoarele luni: platoforme cloud, strategii personalizate de loialitate şi schimbări în mediul mobil se numără printre tendinţele tehnologice esenţiale care trebuie urmărite.

Într-un webinar recent cu titlul “Trei tendinţe tehnologice hoteliere care trebuie valorificate în 2017”Dan Yacker, vice-preşedinte de Global Strategic Alliances la  DeuttoJos Schapp, CEO şi fondator al StayNTouch; şi Dai Williams, director general pentru EMEA (Europa, Orientul Mijlociu şi Africa) al Site Minder au dezbătut aceste trei tendinţe.

 

Mobile first

Hotelurile, aşa cum a subliniat Williams, “trebuie să se gândească mai întâi la mediul mobil în 2017 dacă doresc să depăşească concurenţă. Gândiţi-vă la minunatele site-uri de hotel care duc la un bun SEO şi la toate acele importante rezervări prin telefonul mobil”.

Williams a eplicat cum “micro-momentele de pe mediul mobil” şi intervalele de timp pot schimba strategia de distribuţie a hotelului prin intermediul dispozitivelor mobile.

Mobile First este o tendintă clară a sectorului, esenţială pentru a putea concura într-o lume din ce în ce mai globalizată.

Mobile First este o tendintă clară a sectorului, esenţială pentru a putea concura într-o lume din ce în ce mai globalizată.

Micro-momentele sunt definite ca un răspuns imediat la un impuls care determină clienţii să acţioneze în funcţie de nevoile lor la acel moment prin telefonul lor smartphone. Aşteptările lor sunt ridicate şi limitate în acele momente. Şi preferinţele sunt determinate de ceea ce se întâmplă. “Brandurile care oferă un răspuns la aceste micro-momente vor fi câştigătoarele“, a spus Williams.

În mod similar, a împărţi ziua în intervale de timp va permite hotelurilor să acorde mai multă atenţie strategiilor lor şi devin extrem de relevante pentru clienţi în micro-momentele lor. “Diferite momente ale zilei oferă o viziune incredibilă a cererii printr-o serie de momente individuale şi de multe ori scurte de consum. Orarul căutărilor pe tot parcursul zilei poate la fel de important pentru vânzări şi relaţia cu clientul ca şi anotimpurile“, concluzionează el.

 

Loialitate

Tehnologia a devenit esenţială pentru a atrage şi reţine clienţii. Hotelurile, aşa cum indică Yacker, “trebuie să atragă rezervările directe cu programe de loialitate personalizate comportamentului clienţilor care oferă satisfacţie instantanee, cele două lucruri pe care le caută oaspetele”.

Preţuri de loialitate personalizate adaugă el, “este un instrument incredibil de puternic pentru hotel, care va obţine astfel mai multe rezervări cu o marjă mai mare, va reduce costurile de a dobândi noi clienţi şi va diferenţia programul său de loialitate; în afara de atragerea turiştilor millennials, care doresc să fie recompensaţi cu atenţii la momentul respectiv”.

 

Cloud

Tehnologia cloud, asigură Schaap, “este la fel de importantă deoarece simplifică integrarea cu alte sisteme pentru a îmbunătăţi eficienţa operaţională prin intermediul schimbului automat de date”. Astfel, “datele pot fi capturate şi împărtăşite între toate sistemele pentru a ajuta la identificarea comportamentului clientului şi a crea oferte mai bune, crescând astfel veniturile pentru serviciile auxiliare şi îmbunătăţind satisfacţia oaspeţilor”.

Aceste trei strategii permit oferirea unui serviciu personalizat pentru a genera o loialitate mai mare a clienţilor, rate de ocupare mai mari şi o îmbunătăţire a rezultatelor.

 

Informaţiile de referinţă sunt disponibile pe Deutto Research.

 

Sursă: hosteltur.com

Leave a Reply