Trei tendinṭe pentru turism în 2017

Inovaṭiile din industria turismului care sunt pe drum nu numai că vor îmbunătăṭi  experienṭa clientului, ci vor adăuga şi servicii noi, în special pentru mileniali pentru a consolida loialitatea faṭă de brand. Cu planuri de marketing, noi programe şi o autenticitate mai mare de brand, creatorii de tendinṭe indică trei care trebuie luate în considerare în 2017.

1.Cereṭi opinia călătorilor

Campania brandului Hyatt Regency “Este bine să nu fii acasă” este culminarea unei campanii de crowdsourcing lansată consumatorilor prin intermediul reṭelelor sociale  pentru a le cere cele mai bune idei pentru a-şi îmbunătăṭi experienṭa în călătoriile de afaceri. După analizarea răspunsurilor au fost alese două pentru a le transforma în realitate: proiectarea unui program de alimentaṭie şi fitness în camera din planul ‘Fit & Fuel’ pentru cei preocupaṭi de starea lor fizică, şi un bar de frumuseṭe pentru cei care au nevoie de un machiaj rapid înainte de o reuniune sau o noapte în oraş. Lanṭul lansat ambele la un eveniment experimental la Hyatt Regency Jersey City on the Hudson, în New Jersey, şi a anunṭat că vor inspira viitoare produse şi servicii în hotelurile sale.

A căuta feedback-ul utilizatorilor este modul în care brandurile sporesc loialitatea clienṭilor şi consolidează în doritul şi lucrativul segment al turismului de afaceri. În cuvintele lui Samie Barr, vicepreşedinta brandurilor globale ale Hyatt, “La Hyatt Regeny vrem să ajutăm oaspeṭii să se bucure cât mai mult atunci când sunt departe de casă, aşa ca am cerut turiştilor de afaceri să ne spună cum putem să le îmbunătăṭim  experienṭa în hotelurile noastre, prentru ca brandul este în continuă evoluṭie pentru a satisface nevoile oaspeṭilor săi.

2.Cu ochii puşi pe milenials

Moxy Hotels, noul brand de experienṭe al Marriott International care se adresează turiştilor milenial, a lansat noile sale programe de fitness, alimentaṭie şi arte destinate călătorilor şi localnicilor care doresc să se amestece cu prieteni şi oaspeṭi în zonele comune de petrecere a timpului liber. Programele includ o oră fericită de acupuntură, o sesiune de mini-masaj de 20 de minute combinate cu elixiruri sănătoase, şi ‘Pump at the Moxy’, un curs de o jumătate de oră de exerciṭiu cu intensitate ridicată cu profesori locali de fitness. Alte programe includ cursuri de yoga în piscină cu instructuri faimoşi şi HIIT it Up, un antrenament care generează endorfine.

Tres tendencias para el turismo en 2017

Primele două hoteluri Moxy din Statele Unite au fost deschise în primăvara anului trecut,  Moxy Tempe şi Moxy New Orleans, iar în Europa Moxy Frankfurt Eschborn în vară şi Moxy Berlin Ostbahnhof în luna octombrie a anului trecut. Lanṭul are planuri ambiṭioase în întreaga lume pentru 2017, deoarec doresc să aibă peste 20 de hoteluri în New York, Londra şi alte destinaṭii importante.

3.Experienṭe mai personalizate în hoteluri şi planificarea călătorilor

Agenṭii de turism devin din ce în ce mai mult consilieri de călătorii pentru turiştii care nu călătoresc frecvent, de agrement şi experṭi de clasă superioară. Personalizarea şi un serviciu dinamic reprezintă principala motivaṭie pentru călătorul de lux de astăzi, care caută experienṭe de călătorie imediate, unice şi personalizate.

Aşa cum a explicat Claire Bennett, vicepreşedinte executiv al American Express Travel, “profităm de această oportunitate prin formarea unei echipe de experṭi în lifestyle cu relaṭii inovatoare şi cunoştinṭe profunde în industrie”. Şi, adaugă el, “agenṭii pot oferi clientului componente de călătorie care depăşesc oferta tipică de avion şi hotel, de la accesul VIP la cele mai noi restaurante la experienṭe unice şi extraordinare”.

Şi, potrivit lui Bennett, consmatorii îşi controlează adesea itinerarul de călătorie şi de experienṭe adecvate, confortabile şi convenabile. “Atat atunci când caută valoare adăugată la upgrade-ul unui zbor, o recomendare pentru cel mai bun restaurant nou în Londra sau atunci când călătoresc mai des şi cu sejururi mai lungi, clienṭii ştiu ce doresc şi devin toṭi experṭi în a face ca nevoile lor să fie cunoscute de companiile din sector“, concluzionează ea.

 

Informaṭia de referinṭă este disponibilă pe US News.

 

Sursă: hosteltur.com

Leave a Reply