Shadow

Trei elemente cheie pentru ca campania de marketing să fie virală și să genereze rezervări

În secolul 21, orice campanie de marketing, online sau offline, este susținută de strategie. Aceste campanii sunt utilizate pentru crearea conștientizării brandului pentru produsul în cauza, dar și pentru produsul în cauză, dar și pentru creșterea interesului și a venitului pe termen lung, așa cum este indicat de NetAffinity

Pentru a diferenția campania de marketing de cea a concurenței și chiar a face o virală e nevoie să captezi atenția publicului țintă … într-un mod mare. Dacă cineva își consultă secțiunea de acasă a Facebook, Twitter sau Instagram, va găsi rapid un anunț, un articol sau o postare controversată care au generat o reacție grozavă și au sporit diseminarea lor atunci când sunt partajate și urmate pe site.

Același concept poate fi aplicat și la hoteluri, deși abilitatea de a crea un USP (Unique Selling Proposition, ceva ca un avantaj diferențial) puternic care susține campania de marketing este de o importanță vitală pentru a obține rezultatele dorite. Obținerea campaniei de desfășurare virală necesită un concept suficient unic pentru a trage atenția și atractivitatea pentru a atrage un anumit public care să stea la hotel. Acestea sunt câteva dintre elemente cheie pentru a deveni virală.

 

Marcați datele cheie

Rețineți datele cheie prezente în toate calendarele pentru a planifica campaniile de marketing în avans pentru acele ocazii precum CrăciunulZiua Îndrăgostiților sau Hallowenului; dar trebuie să vă gândiți și la datele mari din calendarele individuale ale fiecărei persoane, cum ar fi ziua de naștere, aniversarea nunții sau a botezului.

Experții Net Affinity recomandă să îți asumi riscuri cu oferte speciale care nu sunt obișnuite, de exemplu: „Încercați să faceți rochia sau costumul potrivit pentru ziua cea mare, rezervați o ședere de șapte nopți și vă oferim un antreprenor personal pe tot parcursul șederii pentru a ajuta să te încadrezi”.

Experții Net Affinity recomandă a risca cu oferte speciale, care să iasă din obișnuit, pentru a deveni viral.
Experții Net Affinity recomandă a risca cu oferte speciale, care să iasă din obișnuit, pentru a deveni viral.

Pentru a oferi vizibilitatea online, trebuie creată o companie care să arate unicitatea și personalitatea hotelului, folosind video sau imagini care sunt întotdeauna mai eficiente pentru a atrage atenția. Hotelul în cauză poate direcționa această campanie online în mod special către cuplurile care se căsătoresc în curând într-o anumită zonă și care vizează o sală de sport.

 

Profitați de evenimentele viitoare

De la Net Affinity își popun să afle la ce se poate raporta brandul hotelului, deoarece evenimentele locale și naționale au loc pe tot parcursul anului, fie că este vorba de un festival local de mâncare sau muzică, concertul unui mare cântăreț care ajunge la oraș, o petrecere sau un eveniment unic.

Aceste evenimente, precum și imaginile lor, sunt oportunități excelente de marketing pentru hoteluri și pot fi utilizate în strategia lor, deoarece generează propia lor agitație. O parte a publicului va identifica hotelul ca o locație potențială pentru a se caza în timpul vizitei, sau va fi în mintea sa pentru data viitoare.

 

Profitați la maxim de cel pe care îl cunoașteți

De asemenea, influencer-ii și-au mărit greutatea în industria hotelieră pentru a crește conștientizării brandului, fie pentru a promova faptul că hotelul a schimbat mobilierul din camerele sale sau și-a renovat spa-ul sau meniul de cină. Acești influencer-i direcționează mai mult trafic către site-ul de hotel.

Dacă hotelul alege să urmeze această strategie trebuie să țină cont de segmentul demografic în care acest influencer este cel mai relevant, pentru a se asigura că se potrivește cu brandul și piața hotelieră. Cu această metodă este dificil de a măsura rentabilitatea, deoarece nu poți lansa un cod de reducere pe care unitatea de cazare îl poate utiliza pentru a controla vânzările, așa cum se face cu promoții specifice.

Cu toate acestea, Net Affinity sugerează că hotelierul să folosească contactele sale, să interacționeze cu comunitatea sa și să invite oamenii cu mulți adepți să se bucure de înființarea sa și să o împărtășească, dacă doresc.

 

Cum să folosești rețelele sociale pentru a obține vizibilitatea

Publicitatea pe rețelele sociale în zilele noastre trebuie să lupte pentru a obține vizibilitate, în special odată cu creșterea celor care accesează prin telefoane mobile în detrimentul celor care o fac de pe computerul lor, același tipar pe care încep să îl urmeze veniturile.

Referința de top pentru multe hoteluri pe Facebook, unde traficul provine în principal din publicații sponsorizate și promovate, precum și din cele organice; deși în aceste ultimele două cazuri pot fi văzute doar de către persoanele care urmăresc hotelul în cauză, în timp ce cele sponsorizate sunt direcționate către un public selectat bazat pe o piață țintă pentru acea campanie specifică. Acest lucru înseamnă că, în cazul în care unitatea are puțini adepți sau dacă oferta nu are un istoric puternic al rezervărilor de repetare pe Facebook, cel mai bine este să optezi pentru anunțuri sponsorizate.

Acestea sunt doar câteva tactici care ajută ca o campanie să fie virală și că, cu siguranță, merită să încercați dacă hotelierul are ceva distinct în hotelul său pe care dorește să le strige la cele patru vânturi.

 

Informația de referință este disponibilă pe blogul lui Net Affinity.

 

Sursă: hosteltur.com

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.