Shadow

Tranzacții hoteliere alternative, deoarece vânzarea este ultima opțiune

Luis Buzzi, partener responsabil cu turismul și petrecerea timpului liber la KPMG, prezice că vom vedea „alianțe, schimbări în modelul de afaceri, fuziuni, etc., deoarece, desigur, se percepe o tendință spre concentrare pentru a câștigă o masă critică în fața transformării sectorului, pentru a consolida relația cu clienții prin loialitate și vânzări directe și astfel să devină mai rezistent”. Și după cum a subliniat, „vânzarea este întotdeauna ultima opțiune”

 

Luis Buzzi a detaliat în acest sens că „pe termen scurt vom vedea mai multe operațiuni legate de supraviețuire, mai multe integrări și alianțe comerciale, decât vânzările de active, deoarece nici investitorii nu sunt dispuși să plătească în exces, nici vânzătorii ăa subestimeze”. 

 

Există o singură excepție, potrivit lui Buzzi: „În cazul în care acestea sunt active foarte relevante, mega premium în locații optime, deoarece ceea ce este premium este premium înainte și după coronavirus. De exemplu, acestea fac parte din portofoliul unui proprietar care caută un cumpărător, deoarece acestea nu le consideră strategice din cauza unei schimbări de strategie în portofoliul său de investiții. În acest caz, există fonduri solvabile, suverane, dispuse să investească”. 

 

„Până în primul său al doilea trimestru al anului 2021 nu vom începe să vedem operațiuni cu active”, potrivit lui Luis Buzzi. 

 

Și, după cum recomandă managerul KPMG, „dacă aveți un portofoliu de active strategice, vânzarea este întotdeauna ultima opțiune”. În schimb, este de preferat să treceți la modelul de gestionare, separând proprietatea hotelului de gestiunea sa. În acest sens, vom vedea și pe termen scurt „modificări ale modelului de închiriere, mai aliniate de rezultate, la fluxul de venituri și costuri”. 

 

Sursă: hosteltur.com

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.