Thomas Cook va extinde sistemul de rezervări de șezlonguri la 300 de hoteluri în 2019

Proiectul lansat de Thomas Cook vara trecută în 50 de hoteluri pentru a rezerva șezlonguri în avans a fost „un succes”, a confirmat ziarului Hosteltur grupul britanic de turism. De aceea, principalul operator de turism din Regatul Unit va extinde acest serviciu la 300 de hoteluri vara viitoare. El calculează că peste două milioane de clienți sunt dispuși să plătească 25 de dolari pentru a asigura cel mai bun șezlong din hotel în timpul șederii lor. 

 

Lansarea în vara trecută a serviciului „Choose your favorite sunbed” („Alege-ți șezlongul preferat”) de către Thomas Cook a venit după așa-numitul „război al prosoapelor”, referindu-se la lupta oaspeților hotelurilor de a-și pune prosopul pe cel mai bun șezlong de la piscină. 

 

Acest sistem pioner de rezervări de sezlonguri a fost la începutul acestui an, iar soldul final a fost ca „jumătate din hamacurile disponibile au fost rezervate imediat”, potrivit operatorului de turism. 

Turiștii aleg pe site sau aplicația Thomas Cook șezlongul dorit cu câteva zile înainte de a călători la destinația dorită.
Turiștii aleg pe site sau aplicația Thomas Cook șezlongul dorit cu câteva zile înainte de a călători la destinația dorită.

 

„Choose your favorite Sunbed” permite turistului să-și asigure „șezlongul favorit” înainte de a pleca în vacanță pentru întreaga sa ședere cu 25 de euro. 

 

Sistemul de rezervări este foarte simplu. După ce ai contractat serviciul pe pagina web sau aplicația operatorului de turism, călătorul primește un e-mail cu șase zile înainte de a pleca în destinația de vacanță pentru a-și alege șezlongul preferat, în același mod în care poate fi ales un loc în avion sau un loc la cinema. 

 

Sondaj la WTM

Pentru a testa acceptarea în rândul publicului a acestei inovații, Thomas Cook a efectuat un sondaj în rândul vizitatorilor al celui mai recent World Travel Market (WTM) de la Londra, la începutul lunii noiembrie, iar concluzia sa a fost că din cei 22 de milioane de clienți ai săi „mai mult de două milioane doresc să rezerve un șezlong”. 

 

Potrivit calculelor sale, „în hotelurile în care oferim (acest serviciu), aproximativ unul din zece hamacuri sunt disponibile pentru rezervare, deci este clar că suntem pe drumul cel bun. Poate că ar trebui să creștem oferta acestui serviciu în mai multe hoteluri”. 

 

Din acest motiv, ei au decis să extindă acest nou sistem de rezervare pentru vara următoare unui număr mai mare de hoteluri. „Planul nostru este de a extinde serviciul celor 50 de hoteluri planificate inițial la 300 pentru anul viitor”, au confirmat ei ziarului Hosteltur. 

Thomas Cook asigură că succesul obținut anul trecut justifică extinderea sa. Fotografie: The Sun.
Thomas Cook asigură că succesul obținut anul trecut justifică extinderea sa. Fotografie: The Sun.

Ca urmare a ideii operatorului britanic, alte companii au început ofere rezervarea de șezlonguri, aum ar fi aplicația olandeză Happy Sunbeds, care oferă serviciile sale hotelurilor. 

 

Trebuie doar să știm dacă alți operatori de turism vor pune în aplicare măsuri similare și dacă acest sistem va pune capăt „războiului prosoapelor”. 

 

Sursă: hosteltur.com

One Comment

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.