The Marmorosch Bucharest introduce, în exclusivitate, un concept festiv unic pe piața locală a turismului

Comunicat de presă

The Marmorosch Bucharest, Autograph Collection, hotelul premium de 5 stele, introduce un concept festiv unic, în conformitate cu strategia grupului de a deveni un lider al industriei ospitalității din România.

Investiția își propune să ofere o experiență urbană, nouă, poziționând Bucureștiul ca un oraș european modern, care poate oferi o experiență turistică superioară.

Cu un grad de ocupare de peste 90% în ultimele șase luni, The Marmorosch Bucharest își confirmă statutul de jucător relevant în economia și industria de profil din România, care susține dezvoltarea turismului local, trasând tendințele inovatoare de ospitalitate și turism.

„Profităm de toate oportunitățile de a introduce soluții creative unice și de a aduce magia Crăciunului în viața tuturor oaspeților, vizitatorilor și cetățenilor. În aceste vremuri imprevizibile, am decis să creăm un concept festiv care să insufle spiritul Crăciunului în noi toți. Avem încredere că această experiență unică, senzorială, va ajuta la poziționarea Bucureștiului pe harta celor mai bune destinații de călătorie din întreaga lume. Este promisiunea și angajamentul nostru, încă de la inaugurarea de anul trecut, de a aduce Bucureștiul și România mai aproape de preferințele turiștilor și de a transforma sectorul local al ospitalității într-unul premium. Vom continua în această direcție prin noi inovații.”, a spus Ausra Lucinskaite, Director General, The Marmorosch Bucharest, Autograph Collection.

Pentru realizarea conceptului festiv din acest an, hotelul a colaborat cu renumitul designer lituanian de flower-couture Mantas Petruškevičius.

Prin execuția sa creativă, intrarea hotelului a fost decorată cu o tematică de poveste, cu reni albi care străbat pădurea și apar între luminile de Crăciun a zeci de candelabre inspirate de stilul Belle Epoque. Candelabrele de epocă simbolizează poveștile și minunile ascunse de clădirea istorică Marmorosch.

Conceptul creativ poartă vizitatorul spre holul central al hotelului, unde piesa principală a sezonului festiv, impozantul brad de Crăciun înalt de șapte metri, întruchipează spiritul sezonului sărbătorilor de iarnă. Acesta reprezintă putere și rezistență, așa cum a simbolizat odată și fosta bancă Marmorosch Blank.

Pentru acest sezon festiv și pentru Crăciun, The Marmorosch Bucharest prezintă o propunere gastronomică semnată de o echipă de bucătari cu experiență internațională. Aceștia au reunit toate elementele unei sesiuni culinare exclusiviste, începând de la ceremonia ceaiului de după-amiază, imersiunea gourmet în propunerea de meniu special pentru Crăciun, și până la brunch-urile elaborate pentru ziua de Crăciun și cea de ajun de Anul Nou.

Pentru evenimentul de Anul Nou, oaspeții hotelului vor experimenta stilul și prestigiul unei seri la Hollywood. Gala de Anul Nou: O Noapte la Hollywood, promite o aventură de Oscar, cu o selecție rafinată de preparate, ritmuri atemporale de jazz și spectacole memorabile de cabaret.

Despre Apex Alliance Hotel Management

Apex Alliance Hotel Management este un operator lituanian independent, care dezvoltă parteneriate de management hotelier pe termen lung cu investitori instituționali, proprietari sau fonduri de investiții, pentru hoteluri deja funcționale sau în faza de investiție. Compania gestionează șase hoteluri în București, cu o capacitate totală de 1.067 de camere. Acestea sunt Hilton Garden Inn Bucharest Old Town, Hilton Garden Inn Bucharest Airport, Courtyard Bucharest Floreasca, Moxy Bucharest Old Town, Europa Royale Bucharest și Marmorosch Bucharest, Autograph Collection. Grupul a investit circa 120 de milioane euro, până în prezent, în proprietățile hoteliere din România.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Exit mobile version