Thailanda îşi consolidează siguranţa transportului aerian după criticile ICAO

Organizaţia Internaţională a Aviaţiei Civile (ICAO) a detectat în timpul unei inspecţii de siguranţă în luna ianuarie o lipsă de personal tehnic în companiile aeriene thailandeze, prin urmare Autoritatea de Aviaţie Civilă din Singapore (CAAS) a asigurat că vor consolida măsurile de siguranţă şi că iau în considerare să ia măsuri cu privire la acest aspect.

Săptămâna trecută, CAAS a anunţat că va impune restricţii companiilor aeriene thailandeze, dar că va evolua condiţiile de siguranţă.

De asemenea, agenţia a susţinut că opera sub Programul de Control al Operatorilor Străini (FOSP) şi că companiile aeriene străine au primit autorizaţia corespunzătoare pentru a zbura în această ţară, pe lânga faptul că avioanele sunt înregistrate oficial şi au permisul guvernelor lor.

Această decizie a apărut datorita declaraţiilor purtătorului de cuvânt al departamentului de Aviaţie Civilă din Thailanda, Somchai Piputvat, care, aşa cum a informat “Bangkok Post” punctajul nivelul de siguranţă al companiilor aeriene thailandeze va scădea, ceea ce ar provoca interdicţia în diferitele ţări a zborurilor thailandeze.

Thailanda îşi consolidează siguranţa transportului aerian după criticile ICAO

Acelaşi mediu local menţiona că agenţia dependentă de Organizţtia Naţiunilor Unite a emis un studiu privat pentru autorităţile din Thailanda în care vor prezenta soluţii în termen de 15 zile şi dacă nu vor fi aprobate aceste propuneri, OACI va anunţa la sfârşitul lunii mai poziţia sa în această privinţă.

Nu este prima dată când ICAO emite un studiu negativ despre companiile aeriene din Thailanda. Cu zece ani în urmă, şi-a îndreptat deja atenţia asupra sectorului transportului aerian din ţară.

În prezent, autorităţile ţării negociază cu Japonia sfârşitul interzicerii zborurilor charter. De asemenea, în China şi Coreea de Sud au interzis zborurile din Thailanda, din cauza măsurilor de siguranţă, aşa cum informează diverse medii locale.

ICAO este preocupată de un posibil conflict de interese, deoarece Departamentul Aviaţiei Civile este în acelaşi timp agenţia de reglementare şi operatorul a 28 de aeroporturi regionale, pe lângă numărul angajaţilor şi salariile mici.

 

 

Sursă: hosteltur.com

 

Leave a Reply