Tehnologiile pe care clienţii le doresc în camera unui hotel

Un studiu despre clienţii hotelurilor din Statele Unite, realizat de Oracle Hospitality  şi PhoCusWright, arată opiniile lor clare cu privire la WiFi în cameră, controlul luminii şi al temperaturii, servicii de divertisment şi serviciul de curăţenie asistat de tehnologie, aşa cum se reflectă în infographicul elaborat de HotelNewsNow.

Servicii de curăţenie 

– 35% doresc să folosească tehnologia pentru a planifica curăţenia camerei.

– 26% ar trebui să primească o notificare pe smartphone înainte ca camerista să ajungă la cameră.

 

Temperatură şi lumină

 32% ar prefera să controleze luminile şi temperatura camerei lor cu o tabletă oferită de hotel.

– 27% ar dori să o facă de pe propiul dispozitiv.

– 25% au optat pentru opţiunea de activare vocală.

 

Divertisment în cameră

– 75% uilizează servicii de divertisment în cameră.

– 25% sunt “extrem de interesaţi” să asculte muzică pe dispozitivul lor.

 

Wi-Fi

– 82% dintre clienţi se conectează la Wi-Fi-ul hotelului.

– 66% ar dori ca conexiunea să fie mai simplă.

– 33% sunt nemulţumiţi de dificultăţile întâmpinate de conexiune.

Tehnologiile pe care clienţii le doresc în camera unui hotel

Sursă: hosteltur.com

Leave a Reply