Tehnologia mobilă oferă turistului de business mai mult control asupra călătoriei

În ultimii zece ani, tehnologia a oferit călătorilor de business mai mult control asupra propriilor deplasări, de care depindeau mai mult de agenţiile de turism. Acum nu mai au nevoie să-şi sune agentul pentru a planifica un itinerariu sau pentru a face o rezervare, ei pot face propriile schimbări online. În plus, tehnologia mobilă poate accelera acest proces, oferind călătorilor posibilitatea de a gestiona propia lor călătorie în trafic. Acest informaţii sunt incluse în studiul Turistul de business digital,realizat de Fundaţia Gebta şi Sabre.

Raportul, care se bazează pe un sondaj realizat în iunie în randul a mai mult de 1.700 de călători de business şi travel manageri din America de Nord, Germania, Italia, Spania  şi ţările nordice, toţi au făcut în medie şapte călătorii pe an pentru muncă şi au o vârsta medie de 43 de ani, se evidenţiază că, în general, turiştii corporate par să îmbrăţişeze această schimbare.

Majoritatea respondenţilor din fiecare ţară şi-ar administra călătoria dacă li s-ar oferi această opţiune în loc să lucreze cu o agenţie. O tendinţă şi mai semnificativă în America de Nord, Italia şi Spania comparativ cu Germania şi ţările nordice, unde doi din cinci ar lucra în continuare cu o agenţie sau un departament de călătorii în cele mai multe cazuri.

Dacă aş putea alege cum să-mi administrez călătoriile, în majoritatea cazurilor aş opta pentru... ALBASTRU: Tehnologiile mele online. VERDE: O agenţie sau departament de turism. or...AZUL: Por mis propias tecnologías onlineVERDE: Por una agencia o departamento de viajes

Dacă aş putea alege cum să-mi administrez călătoriile, în majoritatea cazurilor aş opta pentru… ALBASTRU: Tehnologiile mele online. VERDE: O agenţie sau departament de turism.

Cu toate acestea, deşi majoritatea călătorilor corporate preferă autonomie, ei nu sunt nemulţumiţi cu munca pe care o fac specialiştii în turism. Un studiu recent al Fundaţiei Gebta a concluzionat că 82% dintre călătorii din SUA care au rezervat prin intermediul unui travel manager sau agent de turism în trecut era mulţumit de acesta. Mai exact, 82% comparativ cu 75% care algeau instrumente de rezervare online.

Această situaţie este o provocare pentru travel manageri, aşa cum indică analiza. În timp ce subliniază, de asemenea, că datorită tehnologiei, pot rămâne mai aproape de călători atunci când sunt afară şi să îi ajute să rezolve anumite incidente, cum ar fi schimbarea unui zbor sau rezervarea unui hotel, sau a face o monitorizare în caz de urgenţă.

 

Aplicaţii

Pe de altă parte, studiul a remarcat faptul că oamenii de afaceri utilizează o varietate mare de aplicaţii mobile în deplasarea lor, deşi majoritatea companiilor nu le doresc sau nu le recomandă.

În ceea ce priveşte reţelele sociale, călătorii de business nu le utilizează des pentru a împărtăşi experienţe atunci când nu sunt la birou. Doar aproximativ o treime dintre respondenţi le utilizează “des” sau “întotdeauna”, iar între o cincime şi o treime în fiecare ţară le utilizează “uneori”.

 

Modalităţi de plată

Aceşti călători nu folosesc adesea tehnologia mobilă sau portofelul electronic ca mijloc de plată, majoritatea folosesc metodele tradiţionale pentru a face faţă cheltuielilor, în general, cartea de credit.

În fiecare ţară, mai puţin de 15% din călători folosesc în mod normal plata mobilă pentru cheltuilile legate de afacerea lor în timpul călătoriei. Cu toate acestea, în majoritatea ţărilor participante la sondaj, jumătate dintre directori, în unele pieţe mai mult, recunosc că ar fi “probabil” sau “foarte probabil” să le folosească dacă ar avea ocazia. Proporţia variază de la 43% (ţările nordice) la 75% (Italia).

 

Servicii partajate

În general, călătorii corporate sau arătat moderat interesaţi de utilizarea serviciilor partajate, cum ar fi maşina. Cea mai mare proporţie este observată în SUA, unde 31% sunt foarte interesaţi de utilizarea serviciilor de transport partajat în deplasările lor. În ţările analizate, majoritatea sunt “oarecum interesaţi” de utilizarea acestor servicii.

Tehnologia mobilă oferă turistului de business mai mult control asupra călătoriei

 

Sursă: hosteltur.com

Leave a Reply