Tahiti reînnoieşte brandul său pentru a repoziţiona destinaţia

În scopul de a se diferenţia de alte destinaţii, într-o piaţă tot mai competitivă, Tahiti Tourisme a ales să schimbe imaginea de brand. Astfel, aceasta intenţionează să repoziţioneze destinaţia şi să stimuleze economia prin investiţii şi alte afaceri.

Ministrul Turismului din Tahiti, Geffry Salmon a explicat că “pe parcursul întregului proces a fost foarte important că autenticitatea şi pasiunea pentru adevaratele valori ale Polineziei Franceze să fie reflectate şi plasmate în mod corespunzător. Noua identitate a brandului Tahiti Tourisme şi cea de destinaţie a insulelor noastre este un omagiu adus locurilor, oamenilor săi, istoriei sale şi, desigur, viitorului său”.

Tahiti Tourisme lansează noua sa identitate de brand în 14 pieţe-cheie din întreaga lume simultan.

Reflectând eternul din cultura sa şi stilul său de viaţă, noua imagine crează un mediu propice pentru aprofundarea poveştilor, timpului care are drept scop stârnirea curiozităţii de a vizita şi a descoperi diferitele insule într-o zi de vizită, o întinerire personală şi senzorială.

Tahiti lansează noul său brand în 14 pieţe cheie. #shu#

Tahiti lansează noul său brand în 14 pieţe cheie. Imagine Shutterstock.

Noul brand şi-a propus ca obiective implementarea bazelor pentru viitoarele acţiuni de marketing şi construirea strategiilor pe termen lung pentru turism şi industria hotelieră, concepute pentru a defini nevoile şi aşteptarile viitorului călător.

Potrivit lui Michel Monvoisin, preşedintele Biroului de Turism din Tahiti, noua strategie “ne oferă o platformă pentru a construi o poveste convingătoare pentru toate pieţele, informând şi inspirând target-ul nostru de consumatoripublicul nostru cheie şi partenerii noştri. Acest lucru marchează un moment în istoria noastră în care privim spre viitor cu siguranţă şi încredere şi lucrăm la acesta în unitate cu industriile locale, partenerii şi guvernul”.

Sursă: hosteltur.com

Leave a Reply