SUA: o treime din închirierile turistice se află deja în destinaṭii urbane

Închirierea de servicii turistice a încetat să mai fie un produs al destinaṭiilor de vacanṭă de plajă sau munte pentru a căştiga din ce în ce mai multă greutate ca opṭiune de cazare în destinaṭii urbane. Potrivit unui raport întocmit de Phocuswright pentru piaṭa din Statele Unite, închirierea nu mai este o opṭiune minoritară iar importanṭa sa nu a încetat să crească din 2008.

Chiria în destinaṭiile urbane ajunge acum la una din trei sejururi în acest tip de cazare, comparativ cu cele 13% de acum cinci ani. Raportul indică faptul că sejururile în oraşe tind să fie mai scurte şi mai ieftine decât media, astfel încât procentajul veniturilor generate este mai mic, dar este din ce în ce mai semnificativ şi în creştere.

SUA: o treime din închirierile turistice se află deja în destinaṭii urbane

SUA: o treime din închirierile turistice se află deja în destinaṭii urbane

Închierile urbane au reprezentat 18% din cifra de afaceri în 2015 şi vor creşte până vor ajunge la o treime din piaṭa de cazare privată din Statele Unite, în timp ce îndepărtează clienṭii de hoteluri.

 

Coexistenṭa a două tipuri de clienṭi

În această situaṭie, există o distincṭie clară între două tipuri de clienṭi de cazare privată: cel convenṭional şi noua generaṭie.

Convenṭionalul este reprezentat în continuare de unităṭi de cazare care funcṭionează ca a doua locuinṭă la plajă sau la munte şi, în general, atrag călători mai în vârstă, familii sau grupuri mari pentru vacanṭe mai lungi şi la un preṭ mai bun. Proprietarii acestor spaṭii de cazare obişnuiesc să utilizeze un administrator pentru comercializare şi călătorii rezervă de obicei direct cu administratorul sau prin intermediul unui site ca  HomeAway sau  VRBO – Vacation Rentals by Owner, cel mai popular site de închirieri de vacanṭă din Statele Unite.

SUA: o treime din închirierile turistice se află deja în destinaṭii urbane

În contrast, noua generaṭie este dominată de călătorii cu sejururi mai scurte şi excursii mai ieftine în destinaṭii urbane. Sunt clienṭii mai tineri interesaṭi de cultură şi de îmbogăṭirea personală. Adesea, este vorba de spaṭii împărtăşite la care se adaugă un element social călătoriei de care mulṭi călători profită ca parte din sejurul lor. În acest caz, Airbnb este un canal esenṭial pentru atragerea de rezervări, împreună cu OTA.

 

Sursă: hosteltur.com

Leave a Reply