Strategii hoteliere pentru a atrage millenials

Preocuparea pentru o viaţă mai sănătoasă, căutarea de experienţe personalizate, mai mult decât bunurile materiale şi a da prioritate serviciilor personalizate şi de tehnologie mai avansată sunt aspecte care caracterizează călătorii millenials. Iar, Generaţia Y, cei născuţi între anii 80 şi începutul anilor 2000, doresc să muncească pentru a trăi şi nu a trăi pentru a munci, chiar şi atunci când locul de muncă şi viaţa de acasă fuzionează cu munca de acasă şi telefoanele mobile întotdeauna la îndemână. 

Pentru a ajunge la influenţa populaţiei milenial, care cuprinde peste 83 de milioane de persoane doar în Statele Unite, conform recensământului din 2014, hotelurile oferă mijloacele de a atrage acest segment lucrativ al cererii turistice. Iată câteva exemple inovatoare.

 

Clienţi activi

Hotelul W South Beach din Miami invită oaspeţii săi să se menţină activi jucând baschet sau tenis pe terenul său de pe acoperiş, unde oferă, de asemenea, închirierea de biciclete şi o sală de gimnastică deschisa 24 de ore. In plus, in minibarul camerei gasesc ustensilele si ingredientele necesare pentru a prepara un cocktail, in timp ce cu serviciul hotelului “Orice oricând” prin apăsarea unui boton de pe telefonul mobil vor obţine ceea ce îşi doresc. Iar membrii programului său de loialitate Starwood Preferred Guest (SPG) pot utiliza smartphone-ul ca şi cheie a camerei lor, aşa cum am informat într-un articol precedent.

 

În căutarea de wellness

Brandul Even Hotels deţinut de InterContinental HotelsGroup (IHG) se concentrează asupra bunăstării corpului şi a minţii clienţilor săi, ceea ce satisface şi nevoile Generaţiei Y, aşa cum a evidenţiat Heather Balsley, Vice-preşedinte de Branduri în America al IHG. Brandul oferă astfel în hotelurile sale o zonă de exerciţii în interiorul camerei cu o minge de Pilates şi o saltea pentru yoga, plus o zonă de lucru ergonomică cu mese permanente şi spaţii în aer liber; precum şi opţiuni sănătoase în meniurile sale, în care clienţilor li se oferă şi produse fără gluten, pentru diabetici şi vegetarieni.

 

Hotel pentru surferi

Hotelul pentru iubitorii de surfLaguna Beach House se află la doar câţiva paşi de Laguna Beach, California, unde pe lângă faptul că te poţi bucura de un decor tematic poţi proiecta propria ta tablă cu ajutorul unui profesionist, asistând la un curs, sau să o cumperi în magazinul său specializat.

Milenials preferă spaţii pentru reuniuni informale şi uneori cu opţiuni de joc.

Milenials preferă spaţii pentru reuniuni informale şi uneori cu opţiuni de joc.

Tehnologie, piscină şi papuci

În Dream Town din New York, cu designul său industrial în ferestrele sale hublou, care amintesc de trecutul său maritim, şi exteriorul său din oţel inoxidabil, oaspeţii săi au în camerele lor un televizor LED de 40 inci şi un centru de conexiune la iPod şi calculator, în timp ce cei care se preocupă pentru sănătatea lor se pot bucura de un suc organic la bar. De asemenea, pot înota în piscina cu podea de sticlă desupra unui lobby cu o terasă de 1.500 de metri pătraţi; sau a recurge la stilistul de adidaşi al hotelului pentru a găsi o pereche în catalogul cu ediţii limitate şi exemplare greu de găsit.

 

Camere tematice

Când clientul intră în The Curtis DoubleTree by Hilton, în Denver, experimentează o explozie de culturi pop. El poate alege să se cazeze în unul dintre cele 13 apartamente tematice cu scene di science fiction, muzică şi creatii artistice din Colorado. Iubitorii de cocktail-uri personalizate se vor bucura de masa de lemn de tec al Barului Martini, iar colecţionarii de magazinul din lobby, Five & Dime, unde vor găsi jucării retro, dulciuri şi băuturi răcoritoare. Dar, cel mai bun dintre toate, este să te trezeşti cu un telefon din partea lui Elvis sau Austin Powers înainte de a începe o zi în aer liber în Munţii Stâncoşi, sau de cumpărături, turism şi sport în Denver.

 

Selfie-uri în lift

Moxy Hotels, brandul lanţului Marriott International pentru millenials, include spaţii pentru încărcarea dispozitivelor mobile, stil de auto-servire şi artă locală, plus servicii sofisticate cu cabine foto în lift pentru ca clienţii să-şi facă selfie-uri, şi acces la cameră fără cheie. Brandul este prezent deja în Europa, operează o unitate în New Orleans şi alta în Tempe, şi are programate deschideri în 2017 în New York, San Francisco, Chicago, Seattle, Memphis şi Washington.

 

Zonă de jocuri şi camere personalizate

Hotelul Zephyr din San Francisco, cu o estetică industrială pe gustul clienţilor milenials, găzduieşte cel mai mare spaţiu pentru evenimente în aer liber, ideal pentru reuniuni interactive cu terenuri pentru jocuri şi multe locuri pentru a face focuri de tabără şi a te aduna în jur. În interiorul său găzduieşte şi o zonă de jocuri de 670 metri pătraţi cu masa de biliard, de ping pong şi Smart TV. Şi pentru a se adapta la preferinţele clientului înainte de sosire îi se cere să aleagă între dulce şi amar şi este surprins în camera sa cu amenities adaptate la gustul său. În plus, personalul nu poartă costumul tipic, ci blugi şi jachete, mai potrivite cu gustul relaxat al oaspeţilor. Chiar şi inovatorul Zephyr Lab permite dezvoltatorilor de aplicaţii să testeze aplicaţiile lor turistice cu clienţi in situ, astfel că nu li se oferă doar o viziune a vieţii reale, ci permite clienţilor să fie în prima linie a inovaţiei.

 

Camere next generation (de nouă generaţie)

Primul Marriott care a incorporat camere de nouă generatie, Portland Marriott Downtown Waterfront, din Oregon, pune clienţii milenials la zi cu camerele cu dulapuri deschise, uşi delizante în baie, zone separate pentru scopuri specifice (a dormi, a lucra, a se aranja), porturi USB şi prize la fiecare colţ şi chiar locuri pentru a lăsa bicicleta pentru cei cărora le place să se bucure de oraş pedalând. Lounge-ul Club Level, deschis 24 de ore pe zi, oferă iPad-uri pentru a citi presa, gustări, bere artizanală şi o selecţie de bourbon. Sălile de conferinţe au chiar masă de fotbal şi de biliard pentru a ajuta clienţii să se inspire în timpul întâlnirilor de afaceri.

 

Serviciul Scout şi a munci prin joc

Hotelul Zeppelin, hotelul de tip boutique al Viceroy Hotel Group în centrul oraşului San Francisco, oferă o atmosferă boemă cu stil vintage în camerele sale, care găzduiesc mese giratorii şi mobilier personalizat. Utilizând serviciul Scout, clienţii pot contacta concierge-ul utilizând telefonul mobil în orice moment, fie prin descărcarea prealabilă a aplicaţiei sau prin trimiterea unui mesaj de text. Hotelul oferă, de asemenea, zone mari comune atât pentru muncă cât şi pentru joacă, ceea ce este placul mai ales al clienţilor milenials, care fug de camerele tradiţionale de reuniuni. Iar pentru cei care doresc să amestece munca şi joaca, ei au o sală de jocuri cu opere de artă de la podea la tavan, panouri electronice de bingo de mari dimensiuni şi un perete de baschet, printre multe alte opţiuni.

 

Informaţia de referinţă  este disponibilă pe US News.

 

Sursă: hosteltur.com

Leave a Reply