Siguranţa, principala prioritate în călătoriile de business

Ca urmare a ameninţării teroriste tot mai mare la nivel mundial care afectează industria turismului, siguranţa călătorilor de business a devenit prioritatea numărul unu în managementul călătoriilor corporate pentru companiile europene de-a lungul anului 2015, aşa cum arată cel mai recent sondaj în rândul companiilor realizat de American Express Global Business Travel.

“Siguranţa a devenit tot mai importantă în ultimii cinci ani, urcând pe primul loc în rezultatele barometrului din anul 2015″, explică agenţia de turism specializată în segmentul corporate.

Astfel, 96% dintre companiile chestionate au implementat proceduri de siguranţă (monitorizare a călătorilor), deşi doar 24% au furnizat o formare specifică cu privire la siguranţa călatorilor săi”, adaugă Amex.

Pe de altă parte, “în ciuda faptului ca a ocupat locul numărul unu timp de câţiva ani, controlul costurilor cade pe a doua poziţie printre priorităţile companiilor în gestionarea călătoriilor corporate”.

Pentru acest control, “mai mult de jumătate dintre participanţi au fost de acord că eforturile se concentrează tot mai mult pe îmbunătăţirea proceselor, inclusiv o evaluare mai cuprinzătoare a costului şi a importanţei călătoriei înainte de rezervare, implementarea de instrumente online şi utilizarea de instrumente de plată şi de gestionare a cheltuielilor”.

În ceea ce priveşte satisfacţia călătorului, potrivit Barometrului Amex, preocuparea companiilor pentru acest aspect este din ce în ce mai mare: “De pe poziţia a şasea pe care a ocupat-o anul precedent, urcă pe a treia în rezultatele din 2015”.

Astfel, 50% dintre companiile chestionate au stabilit mecanisme pentru a măsura satisfacţia călătorilor de business, în comparaţie cu 45% în 2014; “şi 22% utilizează feedback-ul pentru a îmbunătăţi politicile lor de călătorie”.

Călătoriile de business: siguranţa este deja prioritatea numărul 1.

Călătoriile de business: siguranţa este deja prioritatea numărul 1.

Creşterea cheltuielilor în 2015

Conform barometrului American Express Global Business Travel, cheltuilile pentru business travel ale companiilor europene au crescut cu 1,42% în 2015, “de două ori mai mult decât era prevăzut în versiunea aceluiaşi barometru de anul trecut (0,7%).

Potrivit acestui sondaj, jumătate din companiile intervievate intenţionează să crească şi să extindă afacerile lor la nivel internaţional (în 2014, proporţia a fost de 38%).

În plus, studiul arată că o a treia parte a companiilor intenţionează să crească bugetul lor pentru călătoriile de afaceri în următorii trei ani (în 2014 cifra era de 18%).

Totuşi, 76% dintre companiile chestionate încă percep călătoriile de afaceri ca un cost necesar, în comparatie cu 24% care le consideră o investiţie.

Barometrul a fost realizat printr-un sondaj telefonic realizat în Europa între 20 octombrie şi 16 noiembrie 2015 (90% înainte de atentantele din 13 noiembrie de la Paris).

Astfel, un total de 580 de persoane responsabile de gestionarea călătoriilor corporate în companii au fost intervievate în Franţa, Germania, Marea Britanie, Spania, Italia, Belgia, Olanda, Danemarca, Suedia şi Norvegia.

 

 

Sursă: hosteltur.com

Leave a Reply