Servicii complementare ca valoare adaugată pentru a creşte rezervările

Hotelierii sunt mereu în căutarea de modalităţi de a îmbunătăţi experienţa de căutare a clientului. Cu un număr tot mai mare de hoteluri participante pe piaţă, poate fi dificil să ieşi în evidenţă. Deşi preţul, recenziile, locaţia şi comoditatea rămân elementele-cheie pentru călători, un recent studiu al TripAdvisor arată că 77% din rezervări sunt motivate de serviciile disponibile, care sunt astfel valoare adăugată pentru consumatori. De fapt, cei mai exigenţi dintre călători nici măcar nu iau considerare un hotel dacă nu are ce au nevoie.

În timp ce această competiţie dură pentru a obţine rezerva utilizatorului oferind cel mai mic preţ îi poate atrage atenţia, adevărul este că acest lucru nu înseamnă că se stabileşte o relaţie de durată între ambele părţi. Câştigătorul va fi fără îndoială cel care va reuşi să-i satisfacă toate nevoile şi să îi câştige loialitatea într-un mod mai profund. Şi pentru aceasta, unele servicii suplimentare atractive poate fi răspunsul.

Fiecare hotel are multe servicii de oferit. Şi nu este o idee rea să facă publicitate fiecarui aspect pozitiv al hotelului. Cu toate acestea, orice consumator are o capacitate limitată de a reţine informaţii, de aceea este important să se acorde prioritate modului în care vă prezentaţi mesajul şi, dacă este posibil, afişaţi-l pentru a evidenţia cele mai importante.

Studiul TripAdvisor dezvăluie ca unele servicii complementare sunt semnificativ mai influente în luarea deciziei finale decât altele. Astfel, de exemplu, faptul că există WiFi gratuit în camera influenţează 74% din utilizatorii care rezervă sau nu o cameră în acel hotel. Acelaşi lucru se întâmplă pentru 60% cu micul dejun inclus în preţ, facilităţile din cameră pentru 58%, serviciul gratuit de transfer la aeroport pentru 35% şi faptul că personalul hotelului vorbeşte limba clientului pentru un alt 35%.

Obiectivul este de a avea clienţi mai fericiţi, a creşte rezervările lor şi a creşte marjele lor. Imagine Shutterstock. #shu#

Obiectivul este de a avea clienţi mai fericiţi, a creşte rezervările lor şi a creşte marjele lor. Imagine Shutterstock.

Acum, că ştim care sunt serviciile suplimentare esenţiale pentru utilizator, hotelierul trebuie să se gândească cum să identifice cele care atrag baza sa de clienţi cu scopul de a creşte rezervările.

 

Vizibilitatea serviciilor disponibile

Prioritatea este de a asigura că lista cu toate serviciile suplimentare este inclusă în toate metasearch-urile, deşi locul pe care îl ocupă şi poziţionarea este diferită în fiecare dintre acestea. În cele mai multe dintre ele, cum ar fi Kayak, TripAdvisor şi Trivago, această informaţie este plasată în principal în două locuri:

– Filtrele de căutare, pentru că multe dintre aceste site-uri permit urilizatorului să filtreze căutările sale în funcţie de serviciile disponibile. Acest lucru înseamnă că în cazul în care hotelul nu a identificat toate serviciile pe care le oferă poate pierde trafic calificat.

– Informaţiile despre hotel. Majoritatea acestor site-uri afişează, de asemenea, informaţii despre fiecare hotel cu aceste detalii, care pot fi văzute pe pagina principală a rezultatelor sau după ce clientul a dat clic pe o anumită unitate de cazare.

Cum se afişează aceste informaţii cu serviciile suplimentare variază, de asemenea, de la un site la altul. În unele cazuri, nu este foarte vizibil, deşi afectează încă poziţionarea ta. De exemplu, pe Google nu poţi filtra serviciile disponibile, dar rezultatele de căutare sunt diferite dacă specifici un anumit serviciu, asfel că acesta serveşte pentru a rafina căutarea.

 

În căutarea de noi oportunităţi 

Hotelierii pot învăţa mult despre cum sunt clienţii lor observându-le comportamentul în metasearch. De exemplu, puţini ar fi surprinsi de faptul că utilizatorii acestor pagini consideră WiFi-ul ca un serviciu esenţial. Dar este surpinzător faptul că, potrivit unui studiu realizat de TripAdvisor, că aproape 30% dintre consumatori ar fi dispuşi să plătească pentru o conexiune mai rapidă. Acest tip de informaţii ajută la stabilirea unui upselling simplu.

Şi observând că este important pentru clientul exigent, hotelierul poate găsi oportunităţi pentru a le oferi aceste upselling-uri. Internetul este un loc minunat pentru a testa eficienţa ofertelor noi pentru usurinţa cu care se pot colecta date. Astfel, înţelegând ceea ce oferă valoare clientului se pot creşte veniturile, fie că este vorba de un serviciu de transfer la aeroport sau de spălătorie.

Acest tip de servicii suplimentare, pe scurt, sunt ceea ce atrag rezervările deoarece acţionează ca şi elemente de diferenţiere ale ofertei şi de valoare adăugată pentru clienţi. De aceea, sfaturile oferite de Jarrod Simpson la Koddi se concentrează pe a se asigura că hotelul este promovat în mod corespunzător; să observi obiceiurile de rezervare ale clienţilor şi să oferi prioritate în oferta celor mai cerute elemente obţinute din acest feedback: căutarea continuă de noi oportunităţi pentru upselling şi a satisface astfel nevoile utilizatorilor. Urmând aceste indicaţii, hotelierul va obţine clienţi mai fericiţi, mai multe rezervări şi marje mai mari.

 

Sursă: hosteltur.com

Leave a Reply