Shadow

Sectorul hotelier și-a propus să treacă de la zero la impact pozitiv

Marloes Knippenberg, CEO Kerten Hospitality, a recunoscut că sectorul hotelier „nu suntem noi cei care vor schimba lumea, dat putem avea un impact în direcția corectă, dacă în fiecare dintre proiectele noastre ne stabilim obiective și un model flexibile în fiecare destinație și suntem transparenți în măsurile adoptate în consum, redresarea deșeurilor, etc., și le extindem și la lanțul nostru de aprovizionare”. Fără a uita, după cum a subliniat Dirk Bakker, CEO Colliers International, „potențialul mare de a face clienții conștienți de aceste inițiative”. Iar hotelierii nu se mai opresc la Net Zero, ci merg mai departe și pariază pe Net Positive pentru a obține un impact pozitiv asupra mediului lor înconjurator. Ambii au participat la o masă a CEO-ului despre sustenabilitate la Convenția virtuală ITB 2022, împreună cu Sébastien Bazin, președinte și CEO al Accor Group; și Nakul Anand, director executiv al ITC.

 

Hotelierii se gândesc deja, după cum a subliniat Sébastien Bazin, la „cum să contribuie pozitiv la mediu, chiar dacă asta implică o schimbare de mentalitate și chiar amânarea prognozei deschiderilor, dar trebuie să fii loial acestui principiu, să analizezi ceea ce faci pentru comunitatea locală. Cu toții ne simțim foarte mândrii de ceea ce a generat sectorul pentru bogăția destinațiilor, dar mai sunt multe de făcut. 

 

Experții au căzut de acord că a trece de la Net Zero la Net Positive reprezintă o cale complicată, așa că este nevoie de o conducere clară. 

 

La rândul său, Marloes Knippenberg a subliniat că „nu putem realiza această schimbare decât dacă credem cu adevărat în ea, iar pentru aceasta trebuie să punem la îndoială fiecare proces proces simplu, fiecare proiect, fiecare punct de execuție; totul pentru că numărul de elemente pe care îl compun este incredibil”. 

De la stânga la dreapta și de jos în sus, moderatorul, Xenia zu Hohenlohe, de la Considerate Group; Marloes Knippenberg, de la Kerten Hospitality; Sébastien Bazin, de la Accor; moderatorul, profesorul Willy Legrand, de la Universitatea Internațională de Științe Aplicate; Nakul Aknand, de la ITC; și Dirk Bakker; de la Colliers.

 

Bazin a mai subliniat necesitatea de a „măsura totul, pentru a putea reduce emisiile, deșeurile, cheltuielile energetice, etc. în fiecare hotel în parte. Dar fără îndoială, totul începe cu angajații. 

 

Dirk Bakker și-a exprimat convingerea că „dacă nu conducem această schimbare, nu se va întâmpla niciodată. Dar trebuie să avem în vedere și faptul că tinerii au încorporat deja principiile ESG (mediu, social și guvernanță) în modul lor de viață, așa că trebuie să le simplificăm aplicarea pentru a adăuga la cauză proprietari și manageri. În acest sens, Nakul Anand a asigurat că „uneori este greu să conștientizăm proprietarii”. 

 

Conțtientizarea clientului

Hotelurile au în fața lor si o misiune care poate ajuta la consolidarea acestei schimbări de mentalitate, care nu este alta decât creșterea gradului de conștientizare în rândul clienților, care, în cuvintele lui Bakker, „învață din ceea ce face hotelul în care sunt cazați”. 

 

„Toată lumea analizează alternative pentru a îmbunătăți protecția planetei: este o idee globală, știm cu toții că trebuie să facem ceva, în toate sectoarele”, potrivit președintelui și CEO-ului Accor. 

 

La Kerten Hospitality, aceștia sunt făcuți participanți la activitățile locale de sustenabilitate, primit cu mare satisfacție de oaspeți, pe care chiar continuă să le susțină odată ce se întorc la locul de reședință. Sectorul are astfel ocazia să-i învețe cum să întemeieze aceste principii, cum să le transforme într-o acțiune comună, benefică pentru comunitatea locală și pentru întreaga planetă. 

 

A se citi și articolul Progrese în sustenabilitatea lanțurilor mari, cum ar fi Radisson și NH.

 

Sursă: hosteltur.com

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.