Sabre desmistifică turiştii millennials şi obiceiurile lor de rezervare hotelieră

Millennials au izbucnit pe scenă ca şi cel mai mare segment al cererii turistice, provocând schimbări majore în tendinţele hoteliere pe scena internaţională. De fapt, nu este încă clar cum se poate câştigă loialitatea lor. Pentru a afla acest lucru, Sabre a colectat în acest nou ebook rezultatele sondajului realizat de călătorii millennials şi datele lor cu privire la rezervări în mii de hoteluri din întreaga lume, astfel ca nu permite doar a înţelege mai bine mintea lor călătoare, ci oferă de asemenea răspunsuri la cele mai importante cu privire la obiceiurile lor de călătorie şi cum trebuie utilizate aceste date în favoarea antreprenorilor din sector.

Ce paşi poate da un hotel pentru a atrage millennials? Care sunt cele care arată o tendinţă mai mare de a călători în acest moment? În ce canale au încredere atunci când cumpără şi când rezervează? Cum pot hotelierii să le câştige loialitatea?

Noul ebook al Sabre, “Millennials De-Mystified: Who They Are, How They Shop, Why They Book” (Millennials desmitificaţi: Cine sunt, cum cumpără, de ce rezervează), răspunde la aceste întrebări, folosind în acest scop rezultatele unui sondaj realizat călătorilor de leisure şi de business de toate vârstele, împreună cu o analiză de tendinţe bazată pe rezervările înregistrate în mii de hoteluri.

Printre principalele concluzii ale acestui ebook, se află următoarele date:

– 65% dintre millennials afirmă că a facut cel puţin o călătorie de business în ultimele 12 luni.

– 53% profită de călătoriile lor de afaceri pentru a se bucura de timpul lor liber la destinaţie, urmând tendinţa bleisure.

– Mulţi continuă să folosească computerele lor pentru a face rezervări lor de hotel, dar 55% a utilizat telefonul mobil pentru a rezerva cazare în ultimul an, procent care scade la 21% în cazul celor care au utilizat tableta pentru acelaşi scop.

– De asemenea, millennials acordă atenţie site-urile web ale hotelurilor. Dovada acestui fapt este că 55% asigură că le vizitează frecvent sau întotdeauna în procesul de cumpărare, deşi doar 28% rezervă pe acestea.

Sabre desmistifică turiştii millennials şi obiceiurile lor de rezervare hotelieră

 

Sursă: hosteltur.com

Leave a Reply