Ryanair vrea să concureze cu Booking pentru hoteluri oferindu-le mai ieftin

Ryanair lucrează la optimizarea site-ului său pentru a încerca să consolideze lupta sa împotriva vânzării biletelor sale prin intermediul unor terţi şi să devină un comparator solid de hoteluri şi oferta complementară, ceea ce îl va propulsa în concurenţa cu ceilalţi giganţi ai intermedierii.

Concret, CEO-ul companiei, Michael O’Leary se întreba recent într-un interviu pentru Reuters: De ce să nu devenim un Booking.com care percepe doar un 10% hotelierilor şi nu 40% cum fac alţi intermediari?.

Peste 200 de tehnicieni lucrează la transformarea site-ului companiei. #shu#

Peste 200 de tehnicieni lucrează la transformarea site-ului companiei. Imagine Shutterstock.

“Noi dorim să devenim un Amazon al călătoriilor în Europa şi să oferim o ofertă bună de servicii complimentare clientului, cum ar fi posibilitatea de a rezerva cu reduceri bilete la meciurile de fotbal sau la concerte sau o cameră de hotel”, a explicat directorul într-un interviu pentru agenţie.

În prezent, compania administrează prin intermediul site-ului său, a cărui optimizare care va fi lansată în toamnă lucrează peste 200 de persoane, 95% din biletele sale, deşi se teme de pericolul că mai ales Google să controleze distribuţia sa.

Lupta lui Ryanair cu intermediarii, în special cu agenţiile online are o istorie lungă cu rezultate diverse. Ultimele evenimente ale acestei bătălii au fost, câştigarea unui recurs împortiva eDreams în Germania şi decizia din Spania prin care Ryanair era acuzată de concurenţă neloială împotriva agenţiei Átrapalo.

 

Sursă: hosteltur.com

 

Leave a Reply