Ritz-Carlton va intra în industria croazierelor în 2019

Brandul de hoteluri de lux şi resorts Ritz-Carlton îşi pregăteşte intrarea în industria croazierelor cu trei mici îmbarcaţiuni de lux ultra, definite de companie ca şi un concept de “anti-croaziere”. Prima îmbarcaţiune va pleca în 2019, iar rezervările au fost deschise în luna mai a acestui an. 

Prin filiala sa Ritz-Carlton Yacht Collection multinaţionala americană intenţionează să lanseze trei îmbarcaţiuni mici de lux ultra cu un design deschis şi diafan şi care să inverseze experienţa unei croaziere obişnuite.

“Trebuie diversificată afacerea”, a declarat directorul executiv al Ritz-Carlton, Herve Humler. După expansiuni reuşite în reşedinte de brand şi staţiuni de şase stele, Humler spune că există multe date care să susţina o companie de croazieră. O statistică cheie afirmă că sectorul croazierelor s-a extins cu o medie de 8,5% în fiecare an începând cu 1981. Pentru toată această creştere, au existat puţine nave noi în spectrul ultra-premium.

Frederick Johansson, proprietarul şi directorul executiv al studioului suedez Tillberg Design, a fost ales pentru designul acestei noi flote de croaziere. “Am vrut un aspect mult mai subţire, larg şi elegant. Caut efectul Maserati. Vreau ca oamenii să o vadă şi să se întrebe cât de impresionant este interiorul”.

Locurile pentru luat cina şi a bea sunt mici şi intime, poate doar câteva zeci de pasageri în acelaşi timp, şi toate vor fi deschise 24 de ore pe zi, fără locurile sau mesele atât de comune în industria de croazieră.

Ritz-Carlton va intra în industria croazierelor în 2019

Alte spaţii comune vor include un club maritim ca şi în iahturi, în care uşile de sticlă se deschid pe o scară care duce la puntea piscinei de la pupa navei. Aceasta va fi un loc pentru a servi băuturi şi gustări sau pentru a practica cu jucării acvatice, cum ar fi caiace şi paddleboards. De asemenea, va exista o mansardă spaţioasă şi largă cu acoperiş retractabil şi vederi panoramice la mare de 270 de grade.

Johansson este încrezător că aceşti factori vor pune navele lor în fruntea luxului. “Încercăm să proiectăm o navă care să fie tot ceea ce nu este o croazieră tradiţională”, a spus el. “Este un loc în care nu există cozi, nu există mulţimi, nu există revolte, ci un fundal frumos pentru oameni frumoşi”.

Pe lângă design, linia de croaziere a Ritz-Carlton se centrează pe oferirea de nave de o mărime intermediară între superyachtele de 190 de metri şi croazierele inmense pentru 650 de pasageri. Astfel, compania va oferi nave pentru aproximativ 298 de pasageri.

Ritz-Carlton va intra în industria croazierelor în 2019

În ceea ce priveşte itinerariile, noua Ritz-Carlton Yacht Collection se va concentra pe destinaţiile clasice de-a lungul MediteraneiCaraibelor şi Noua Anglie, dar accesând porturi mai mici precum St. TropezMykonosPortofino, a St. Barths. Adică, locurile în care navele de croazieră comerciale nu intră.

Prima navă va naviga prin Caraibe, Noua Anglie şi Europa începând cu sfârşitul anului 2019. La începutul anului 2021, o a doua navă va începe să navigheze pe rute similare. Cea de-a treia navă, care va fi lansată online la începutul anului 2022, va rupe acest model şi se va indrepta spre Pacificul de Sud.

 

Sursă: hosteltur.com

Leave a Reply