Rezervările Thomas Cook pentru vară scad cu 1% în pofida impulsului pieţei britanice

Rezervările pentru vara anului 2015 ale Thomas Cook se menţin în ansamblu la 1% sub cele de anul trecut, cu 54% din program vândut. Rezultatele sale bune de pe piaţa britanică nu au putut compensa declinul.

În această piaţă emitentă preţul mediu a scăzut cu 1%, în principal datorită creşterii în raport cu totalul vânzărilor de scaune de avion doar, deşi în cazul pachetelor creşte cu 2%.

Cu toate acestea, în Europa Continentală, unde principala piaţă emitentă este cea  germană, rezervările sunt cu 4% mai puţine cu aceleaşi preţuri de anul trecut, în timp ce condiţiile pieţei indică o îmbunătăţire progresivă cu o persistenţă a tendinţei a rezervărilor mai târzii în acest an.

Rezervările Thomas Cook pentru vară scad cu 1% în pofida impulsului pieţei britanice

Pieţele nordice menţin, de asemenea, o scădere de 5%, datorită reducerii capacităţii şi a slăbiciunii economice, în cazul Norvegiei. De asemenea, în această regiune există o tendinţă de rezervare târzie este sezonul.

În cazul diviziei de companii aeriene din Germania, rezervările au crescut cu 8%, cu o creştere a preţului mediu de 1%. Cererea de hoteluri concept a crescut cu 20%, în timp ce rezervările online pe thomascook.com au crescut cu 10%.

În cazul iernii 2014-15, a avut loc un avans a rezervărilor de 1% faţă de anul precedent, cu un impuls puternic în piaţa din Marea Britanie, unde au crescut cu 9%, în timp ce în Germania au crescut cu 2% şi în ţările nordice cu 1%.

CEO-ul Thomas Cook, Peter Frankhauser, a spus că “rezervările noastre pentru tot anul evoluţionează bine, în special în Marea Britanie şi pentru companiile aeriene din Germania. Condiţiile dure despre care am informat înainte în unele dintre pieţe arată semne de îmbunătăţire şi iniţiativele noastre de produse de iarnă şi soare conduc creşterea. Am încredere că vom continua să dezvoltăm în mod riguros strategia noastră, să îmbunătăţim şi mai mult dezvoltarea afacerii noastre.

 

Sursă: hosteltur.com

Leave a Reply