Rezervarile online vor ajunge la 34.200 mil. euro în Germania în 2020

Dimensiunea rezervărilor online brute creşte tot mereu în Germania, cu o rată anuală de 8%. În 2020, această piaţă, care este a doua în Europa, depăşită doar de Marea Britanie, va ajunge la o cifră totală de 34.200 milioane de euro.

“Încrederea consumatorilor în achiziţia digitală şi metodele de plată este în creştere, ceea ce consolidează Germania ca lider de piaţă în turismul online”, a asigurat analistul de piaţă senior pentru Europa al PhoCusWright, Ralph Merten.

Rezervarile online vor ajunge la 34.200 mil. euro în Germania în 2020

“Cu toate acestea, penetrarea online în Germania este încă sub media europeană, deoarece mulţi turişti folosesc încă agenţii de turism tradiţionali pentru a rezerva un pachet de călătorii sau o croazieră”.

Furnizorii au controlat 59% din piaţa online de călătorii în 2016, ajungand la venituri de 14.800 milioane de euro.

Agenţiile de turism online (OTA) vor pierde cota de piaţă comparativ cu furnizorii în următorii patru ani, pentru că forţa lor în domeniul hotelier scade ca urmare a unor politici de reglementare a preţurilor care favorizează furnizorii. Şi, de asemenea, prin eforturile din ce în ce mai agresive a acestora pentru a creşte rezervarea online directă.

În 2020, procentul de piaţă online al OTA va scădea în Germania la 38%. Acest lucru va implica încasări de aproximativ 13.000 milioane de euro comparativ cu 22.000 de milioane pe care le vor capta direct furnizorii.

 

Sursă: hosteltur.com

 

Leave a Reply