Rezervările online de activităţi în destinaţie, de ce nu cresc?

Datorită inovaţiilor tehnologice şi a serviciilor oferite sub umbrela economiei partajate, pre-booking-ul activităţilor în destinaţiile turistice este destinată a fi una dintre cele mai importante tendinţe emergente în 2016. Cu toate acestea, si cu excepţia unor platforme moderne P2P în care creşte acest tip de oferte- acest segment are dificultăţ în a se dezvolta, mai ales pe site-urile de turism oficiale, ale muzeelor, etc. De ce?

Până acum, modelul obişnuit în rezervările online de vacanţe era cumpărarea zborurului şi a hotelului de acasă, în timp ce activităţile de leisure erau lasate pentru mai târziu, odată ajunse la destinaţie.

Cu toate acestea, o cercetare recentă condusă de IE şi Mastercard dezvăluie că 40% dintre turişti preferă rezervarea în avans a acestor activităţi “dacă ar şti că vor găsi oferte bune“, aşa cum remarcă consultantul de turism şi autorul acestui studiu, Jörn Gieschen.

Rezervările online de activităţi în destinaţie, de ce nu cresc?

Rezervările online de activităţi în destinaţie, de ce nu cresc?

Dar există mai multe motive care explică de ce călătorii nu rezervă activităţi online, atunci când îşi planifică vacanţa de la domiciliu, aşa cum afirmă Douglas Quinby, vice-preşedinte de cercetare al PhoCusWright.

Această companie tocmai a efectuat un studiu cu privire la la tours şi activităţi la destinaţii, plecând de la sondaje făcute la 8.000 de călători şi o analiză a o sută de start-up-uri.

Iar primul motiv care ţine înapoi pre-booking-ul online este că “nu există nici un bun motiv pentru asta, chiar nu există avantaje“, explică Quinby.

De exemplu: utilizatorul nu găseşte un preţ redus pentru că majoritatea furnizorilor nu aplică tehnici de gestionare a preţurilor sau de “yeld management” sau nici nu li se oferă alte dotări, cum ar fi a nu mai sta la cozile de la intrarea unui muzeu sau a unei atracţii.

“De fapt, de multe ori găsim elemente care descurajează rezervările online ale activităţilor, cum ar fi policiti de anulare oneroase, care nu are nici un sens atunci când cei mai multi turişti îşi doresc flexibilitate în vacanţele lor”.

 

 

Sursă: hosteltur.com

 

O altă problemă detectată de Phocuswirght este că, “în afară de unele excepţii notabile, prezenţa online a activităţilor şi excursiilor pare prinsă în estetica anului 2005: cu fotografii deloc inspirate, descrieri generice şi foarte puţine comentarii de la utilizatori”.

 

Leave a Reply