Radisson își accelerează expansiunea cu hoteluri emblematice în Asia și Europa

Radisson și-a exprimat încă de la începutul anului intenția de a deveni unul dintre primele trei lanțuri hoteliere din lume, așa cum am informat în altă știre. În acest scop își continuă strategia de expansiune, concentrându-se pe marile hoteluri emblematice din EMEA (Europa, Orientul Mijlociu și Africa) și Asia Pacific (APAC). Nu este surprinzător faptul că cele nouă branduri ale sale variază de segmentul de stil de viață de buget până la cel de lux premium. 

Ellie Younes, vicepreședinte executiv și director de dezvoltare globală al Radisson Hotel Group, a evidențiat „o creștere puternică în primul trimestru în regiunile EMEA și APAC, cu un accent deosebit pe Germania, Austria, Elveția și Arabia Saudită, China, Thailanda, Vietnam, Australia și India”.

În segmentul premium lifestyle, grupul a deschis cel de-al cincilea Radisson Collection din Italia, Radison Collection Santa Sofia Milano, precum și pimul al brandului în Lituania. De asemenea, a semnat al doilea hotel Bruxelles, Radisson Collection The National Hotel, Brussells; primul în Asia Centrală, Radisson Collection Hotel, Tashkent; precum și al treilea hotel în Nigeria.

Radisson Collection Hotel Santa Sofia Milano este al cincilea hotel al brandului din Italia.

În regiunea Germania, Austria și Elveția, Radisson și-a accelerat planurile de creștere prin deschiderea planifcată a patru hoteluri cu peste 1.800 de camere în acest an, inclusive Radisson Blu Hotel at Porsche Design Tower Stuttgart, programat să se deschidă în a doua jumătate a acestui an, și al doilea Radisson din Zurich, care va fi cel mai mare hotel din oraș, cu 447 de camere și apartamente cu servicii.

Grupul a început anul 2023 cu semnarea primului Radisson Individuals din Berlin, binecunoscutul Hotel Berlin, cu 701 camere, urmat rapid de semnarea unui alt hotel de același brand la Aeroportul München.

În primul trimestru, Radisson a semnat un Prizeotel în Osnabrück (Germania), care va implementa și angajamentul său de sustenabilitate prizePromise.

De asemenea, două noi proprietăți Prizeotel sunt programate să se deschidă în acest an în Dresda și Dortmund, iar o a treia, în Osnabrück, tot în Germania, va fi semnată în primul trimestru acestui an. Toate hotelurile brandului, atât cele noi, cât și cele existente, vor pune în aplicare angajamentul de sustenabilitate prizePromise, care include sejururi 100% neutre din punct de vedere al emisiilor de carbon, servicii de curățenie ecologice, eliminarea materialelor plastice de unică folosință, toate acestea fiind aliniate cu Fundamentele Sustenabilității Hoteliere și la obiectivul NetZero până în 2050.

În China, ca urmare a redeschiderii granițelor la începutul acestui an, Radisson s-a grăbit să semneze și să deschidă aproape 20 de hoteluri, ca urmare a unui an 2022 puternic în care Grupul a obținut 40% mai multe proprietăți semnate în APAC comparativ cu 2021 și a deschis proprietăți numai în China.

Radisson Blu și Radisson

Radisson Blu, cel mai mare brand premium high-end din Europa de peste un deceniu, cu peste 370 de hoteluri în funcțiune și în curs de dezvoltare, continuă să se dezvolte exponențial prin deschiderea Radisson Blu Grand Hotel & Spa, Malo-les-Bainsen în Franța; cel de-al optsprezecelea hotel al grupului în Polonia, Radisson Blu Hotel Resort & Conference Center, Ostróda; și debutul său în Lanzarote (Spania) prin deschiderea Radisson Blu Resort Lanzarote.

Printre principalele semnări și deschideri din primul trimestru se numără cel de-al optulea hotel al Grupului din Ryiadh, Radisson Blu Hotel, Ryiadh Convention & Exhibition Center, precum și Radisson Blu Hotel & Residences, Islamabad.

Brandul Radisson a grupului a continuat să fie brandul high-end cu cea mai rapidă creștere în EMEA, cu semnarea și deschiderea de noi hoteluri în Grecia, Arabia Saudită, Italia și Pakistan, extinzându-și amprenta la peste 150 de hoteluri în funcțiune și în curs de dezvoltare. Semnarea contractelor pentru Radisson Hotel Islamabad Multi Gardens, Radisson Hotel Bahria Town, Islamabad și Prank Inn by Radisson Serviced Apartaments subliniază angajamentul grupului de a-și extinde prezența pe piață din Asia de Sud.

În altă parte din regiune, grupul și-a mărit prezența la 10 hoteluri în Thailanda, prin semnarea primului Radisson Red în Patong (Phuket), un nou Radisson în Bangkok, deschiderea Radisson Resort & Spa Hua Hin și semnarea primului Radisson Collection în Vietnam.

Cele mai recente știri ale Radisson Hotel Group, în:

Hotelverse crează împreună cu Radisson gemeni digitali ai destinațiilor

Radisson își propune să devină unul dintre primele trei lanțuri hoteliere din lume

Marriott și Radisson își concentrează expansiunea pe Africa

 

Sursă: hosteltur.com

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Exit mobile version