Profitul Orbitz au scăzut cu 90% în 2014

Agenţia online americană Orbitz a obţinut un profit de 17 milioane de dolari (15 milioane de euro) în 2014, reprezentând o scădere de 90% de la 165 milioane de dolari (144 milioane de euro) pentru anul 2013.

Cu toate acestea, veniturile OTA au crescut cu 10%, de la 847 milioane de dolari (741 milioane de dolari) anul trecut la cele 932 milioane de dolari (816 milioane de euro) în acest an.

Al patrulea trimestru a fost pozitiv în ceea ce priveşte profitul, compania câştigând 7,2 milioane de dolari (6,3 milioane de euro), cu 37% mai mult decât cele 5,3 milioane de dolari (4,6 milioane de euro) de anul precedent.

Profitul Orbitz au scăzut cu 90% în 2014

Cifra de afaceri a ajuns la 220 milioane de dolari (192 milioane de euro), cu 12% mai mult decât cele 197 milioane de dolari (172 milioane de euro) în al patrulea trimestru al anului 2013.

Volumul total de rezervări brute al anului a ajuns la 12.427 milioane de dolari (10.884 milioane de euro), o creştere anuală de 9%. Numărul de nopţi de hotel rezervate a crescut cu 17%, un procent mai mic de 18%, pe care l-a obţinut anul anterior.

Aşa cum am informat în ştirea Expedia va cumpăra Orbitz cu 1.200 mil. €, marea OTA americană a decis să cumpere acest rival, aceasta fiind a treia achiziţie a unei alte agenţii online pe care o face în patru luni, după cumpărare agenţiei Travelocity şi cea australiană  Wotif.

 

 

Sursă: hosteltur.com

Leave a Reply