Priceline a câştigat 2.135 milioane de euro anul trecut

Priceline, compania mamă a agenţiei Booking, a obţinut un profit de 2.421 milioane de dolari (2.135 milioane de euro) în 2014, reprezentând o creştere de 28% comparativ cu cele 1.892 milioane de dolari (1.669 milioane de euro) din 2013.

Cifra de afaceri totală a grupului a ajuns la 8.441 milioane de dolari (7.448 milioane de euro), reprezentând o creştere de 24% comparativ cu cele 6.793 milioane de dolari (5.996 milioane de euro) de anul trecut.

În al patrulea trimestru, câştigurile au fost de 451 milioane de dolari (398 milioane de euro), reprezentând o creştere de 19% de la 378 milioane de dolari (334 milioane de euro) în aceeaşi perioadă a anului 2013.

Cifra de afaceri între octombrie şi decembrie a ajuns la 1.840 milioane de dolari (1.625 milioane de euro), o creştere de 19% comparativ cu cele 1.541 milioane de dolari (1.361 milioane de euro).

Priceline a câştigat 2.135 milioane de euro anul trecut

Preşedintele şi CEO-ul grupului, Darren Huston,  a comentat că “Priceline Group a finalizat 2014 cu un al patrulea trimestru puternic, înregistrând creşteri în diviziile de hotel şi de închirieri de maşini”. În plus, “Rezervările brute internaţionale au crescut cu 27% în al patrulea trimestru demonstrând capacitatea de rezistenţă a afacerii, în pofida incertitudinii economice şi a volatilităţii schimbului valutar”.

Grupul a înregistrat în anul complet 346 de milioane de nopti de hotel rezervate, cu o creştere de 28%, conducând creşterea grupului, care a ajuns în total la 50.000 de milioane de dolari (44.000 milioane de euro) în rezervări brute. Huston asigura că “brandurile grupului încep 2015 cu un impuls puternic. Investim în creşterea organică a brandurilor noastre şi a inimii afacerii noastre pe termen lung”.

 

Sursă: hosteltur.com

Leave a Reply