Preţurile şi recenziile online, regele şi regina noului şah turistic

Revoluţia digitală a “democratizat” modul în care consumatorii cumpără călătorii, aşa cum informează Deloitte, pe baza răspunsurilor a 40.000 de persoane din Marea Britanie.  Preţurile şi comentariile online pe care consumatorii le caută în mod activ prin internet sunt doi factor cheie care au o influenţă majoră asupra planificării şi rezervării.

Potrivit autorului raportului, “călătoriile au trecut de la a fi o piaţa de vânzători la una de concurenţi“.

Şi acest lucru se întâmplă deoarece consumatorii au fost dotaţi sau li s-a dat cu o putere mai mare datorită site-urilor de recenzii şi social media, indică Deloitte.

Prin urmare, susţine Deloitte, “pentru a se adapta la această schimbare, companiile de turism vor trebui să facă propia transformare a unei viziuni în care produsul era centrul unui alt model unde clientul devine centrul procesului decizional“.

Unele rezultate ale raportului sunt următoarele:

59% din turişti compară preţurile online, într-un mediu în care consumatorii îşi păstrează comportamentul dobândit în timpul crizei economice. “Preţul este principalul motor în procesul de luare a deciziilor”, spune Deloitte.

Pe de altă parte, 42% din călători vizitează site-urile de recenzii. 59% din utilizatorii care vizitează aceaste site-uri spun că aceste pagini au cea mai importantă ifluenţă în deciziile lor de rezervare.

31% din turişti au publicat recenzii sau comentarii despre un hotel unde s-a cazat sau vreo destinaţie pe care au vizitat-o.

33% dintre consumatori a utilizat două sau mai multe dispozitive atunci când a căutat informaţii sau şi-a planificat ultima călătorie.

 

pdf_image  Studiu Deloitte Travel Consumer UK 2015

 

 

Sursă: hosteltur.com

Leave a Reply