Piaţa europeană de turism online va creşte cu 7% în 2015

Volumul de rezervări online in Europa va creşte în jur de 7% în 2015, conform datelor firmei de consultanţă PhoCusWright, care asigură că problemele economice nu vor opri acest impuls. 

PhoCusWright semnalează faptul că deja în 2013, şi deşi au existat dificultăţi, piaţa de rezervări online s-a extins cu 8%, iar perspectiva este că va continua aşa pâna in 2016, cel puţin.

Potrivit directorului de cercetare de la PhoCusWright, Luke Bujarski, “în timp ce creşterea pieţei globale de călătorii a încetinit, există încă o mare oportunitate pentru a deplasa participarea pe piaţă a multor intermediari şi furnizori”.

Volumul total depăşeşte 100.000 de milioane de euro pe an.  #shu#

Volumul total depăşeşte 100.000 de milioane de euro pe an. Imagine Shutterstock.

 

Concurenţa intensă condusă de inovaţia puternică în toate marile segmente de călătorii, inclusiv zborurile şi cazarea, au încurajat piaţa de călătorii online în Europa în 2013, depăşind 100.000 de milioane de euro.

“Modul în care turiştii de leisure si de business din Europa aleg să cumpere şi să rezerve călătoriile lor va continua să evolueze spre canalele digitale, în pofida persistenţei agitaţiei politice şi economice care afectează regiunea”, adaugă Bujarski.

“Tensiunea dintre Uniunea Europeană şi Rusia cu privire la teritoriile din Ucraina şi prăbuşirea ulterioară a rublei îngreunează călătoriile din Rusia spre Europa de Vest”, spune el. “În timp ce problemele politice din Africa de Nord şi epidemia de Ebola din Africa de Vest a provocat ca mulţi dintre cei care ar fi vizitat continentul, în special turiştii germani şi francezi, să-şi petreacă vacanţele în Europa în schimb”.

În acelaşi timp, accelerarea economiei americane ar putea creşte afacerea între Europa şi Statele Unite, stimulând cererea pentru călătoriile de business spre şi din Europa. Scăderea preţului petrolului şi slăbiciunea relativă a monedei euro ar putea duce, de asemenea, la creşterea economiei la nivel global şi la cererea de călătorii, în ansamblu.

În timp ce aceştia şi alţi factori alcătuiesc dau forma unde şi cum călătoresc europenii, inovaţia şi incursiunea în canalele online determină în cele din urmă unde şi cum sunt organizate călătoriile de afaceri în Europa.

Ca şi în 2014, canalele web de furnizori vor controla 60% din piaţa de turism online.  Agenţiile online, la rândul lor, îndepărtează afacerea de canelele offline tradiţionale într-un procent mai mare decât site-urile şi aplicaţiile furnizorilor.

 

Sursă: hosteltur.com

Leave a Reply