Shadow

Paul Anthony: „Există încă un spațiu clar pentru intermediere”

Evoluția pieței turismului a arătat că cei care anticipau sfârșitul intermedierii au greșit, potrivit lui Paul Anthony, director de Commercial Digitization a Hotelbeds. Cu toate acestea, există multe domenii de îmbunătățire, atât în sistemele de plăți în cadrul distribuției, cât și în gestionarea prețurilor, în care tehnologia poate funciona. În plus virusul, a produs o modificare a relevanței parității prețurilor, care nu se știe dacă va rămâne. 

Rămâne un spațiu clar pentru intermediere și pentru dezvoltarea tehnologiei de distribuție. Pentru că nu există încă ceea ce s-ar putea numi o conexiune perfectă cu consumatorul, în ciuda faptului că sunt dezvoltate multe instrumente care încearcă să îmbunătățească procesele, în așa fel încât se poate spune că ne confruntăm cu adevărat cu așa-numita seamless traveller journey la care aspiră.

„Există o mulțime de tehnologii care sunt puse în aplicare pentru a încerca să ușureze acest proces, dar cred că mai este un drum lung de parcurs pentru a-l face cu adevărat perfect”, deoarece încă nu am ajuns la acea fază în care conexiunea care permite oferirea călătorului exact ce vrea. Din acest motiv, consideră că este esențial că toate elementele lanțului care conduc de la furnizori la consumatori „să fie mai unite în viitor”.

Aceasta implică lăsarea în urma a conceptului că este „doar o călătorie”, deoarece există atât de multe componente tehnologice implicate în această, property management systems, ancillaries, channel manager, distribuitori, etc. și toți trebuie să se înțeleagă reciproc pentru a aduce acel răspuns dorit către consumatorul final.

Paritatea de preț: temporar mai putin prioritară?

Anthony a menționat că COVID a făcut ca paritatea tarifelor să fie o prioritate mai mică, cel puțin temporar, și se întreabă dacă „cererea de personalizare va face acest lucru temporar?”

De asemenea, în tot ceea ce privește procesele de plată din cadrul intermedierii în sine. Pentru managerul Hotelbeds, un aspect în care „modul în care desfășuram întregul proces de plată în cadrul intermediarilor” poate fi în continuare foarte optimizat în „peisajul complex de distribuție” actual. 

Și a menționat cum mai sunt cei care plătesc cu cecuri sau într-un sistem de 60, 90 sau 100 de zile. Dar acest lucru nu este admisibil în viitor sau mai ales în acest moment în care sectorul este preocupat în mod special de menținerea lichidității sale.

„Încercăm cu toții să ne asigurăm că fluxul de numerar de care avem nevoie vine în timp util, deoarece nu vom mai avea afaceri care cresc rapid, cel puțin în următorii doi sau trei ani”. 

Întregul sector va fi în „modul de recuperare”. Iar fluxul de numerar, care poate nu a fost ceva ce companiile obișnuiau să acorde multă atenție în ultima vreme, va avea acum ca prioritate. Prin urmare, sectorul trebuie, de asemenea, să găsească acel instrument fintech (finanțe + tehnologie), deoarece filosofia va înceta să fie de aceea de a avea încredere că cineva va fi plătit la un moment dat, trebuie înlocuit cu o strategie adevărată în acest domeniu.

Revenue management: efecte colaterale

Anthony a prezentat în prezentarea sa un tabel cu date privind variația ADR, cu date din 2019 în care s-a observat cum a scăzut cu prețul odată cu apropierea datei șederii. Și se întreabă: „Este acest grafic cu capul în jos? Este ceva în neregulă?”

Expertul a subliniat că nu a fost în niciun caz o tendință izolată într-o anumită zonă sau categorie, dar că astăzi această tendință rămâne pentru hotelurile de 5, 4 sau 3 stele de oriunde din EMEA, Asia, America sau Africa.

„În prezent, tot ceea ce avem în gestionare veniturilor ne încalcă idealurile. Acest lucru nu determină creșterea. Cred că este unul dintre domeniile fundamentale în care trebuie să lucrăm împreună cu sistemele de gestionare a veniturilor și cu managerii de venituri”.

Este urgent să luăm în considerare cum să intoarcem această tendință. Și Anthony propune să recompenseze clienții care fac prima rezervare, oferindu-le cel mai bun preț și apoi, de asemenea, când data șederii este mai apropiată. Acest lucru poate determina creșterea ADR medie. Dar dacă consumatorul se obișnuiește cu faptul că întotdeauna plătește să aștepte cel mai bun preț, apare un ciclu vicios cu rebookings.

Din acest motiv, el consideră că revenue management este ceva bun pentru industrie și pentru a-l face și mai tehnic, dar „îl folosim în mod corect?” Pentru că insistă că imaginea sa nu arăte astfel, ADR scăzând când se apropie șederea. „Cred că acesta este un domeniu pe care chiar trebuie să-l lucrăm în viitor”, a conchis el.

 

Sursă: hosteltur.com

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.