Pasagerii de croazieră doresc experiențe mai personalizate în 2023

Redresarea activității de croazieră continuă, iar nivelurile pre-pandemice sunt de așteptat să fie atinse până în 2023. Dar acum și clientul s-a schimbat, pasagerul de croaziere căutând experiențe mai personalizate și sectorul a perceput și o tendință de proliferare a utilizării noilor tehnologii, precum dispoizitivele contactless și wearable.

Acest lucru a fost confimat de CLIA pentru HOSTELTUR, asociația indicând și o revenire a călătorilor pentru anul viitor, potrivit raportului Cruise Industry Perspectives, care dă rezultate atât de încurajatoare încât în 2026 volumul de activitate va depăși 12% față de mult mitogizatul 2019.

Precizând cele mai de sus, raportul Trends and Perspectives in EuroMed cruise turism, întocmit de Risposte Turismo pentru CLIA, țările europene mediteraneene ar putea primi 48,6 milioane de miscari de pasageri de croazieră în 2023, ceea ce ar însemna o revenire la niveluri similare cu cele din 2019, când s-au atins 53,3 milioane.

Dintre aceștia, peste 22 de milioane de călători ar fi concentrați în Italia și Spania, clarifică documentul mai sus menționat, care indică Barcelona drept cel mai important port european de croazieră, poziție pe care o deține deja și pe care potivit prognozei o va menține.

În urma schimbărilor în cerere, Costa Cruises este „optimistă” pentru sezonul 2023 și anticipează că va impulsiona itinerariile în jurul insulelor grecești în timpul verii, având în vedere „marele succes din această vară datorită escalelor noi și mai lungi„, a specificat directorul general pentru Spania, Franța și Portugalia, Luigi Stefanelli.

Croaziere intergeneraționale

„Una dintre tendințele pe care le detectăm este ca sunt din ce în ce mai multe familii formate din membri ai mai multor generații, precum bunici, părinți și nepoți, care vor să se bucure împreună de un sejur de neuitat”, potrivit directorului de vânzări al Royal Caribbean International din Spania, Sergio Arévalo.

La care, el a adăugat că, compania caută deja o modalitate de a se obișnui cu acest nou perfil de pasager: „Gândindu-ne la ei, noua noastră navă Icon of the Seas a fost proiectată cu mai multe cabine de familie decât orice alta navă, oferind mai multe opțiuni pentru orice situație”, ceea ce îmbunătățește călătoria turiștilor de familie.

Mai multe știri despre CLIA:

Sezonul de iarnă va aduce croazierele mai aproape de cifrele din 2019

Volumul de pasageri de croazieră din Europa 48 de milioane în 2023

Croazierele cer investiții mai mari în porturi

 

Sursă: hosteltur.com

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Exit mobile version