Partea pozitivă a lui 2018 pentru Thomas Cook

Thomas Cook a prezentat date privind închiderea exercițiului financiar 2018 pentru grup, care a înregistrat o reducere a previziunilor de profit în două ocazii. Cu toate acestea, există și o parte pozitivă a datelor oferite de operatorul turistic britanic, începând cu o creștere de 6% a veniturilor, o creștere de 15% a vânzărilor pentru hotelurile de marcă proprie sau creșterea investiției diviziei sale hoteliere cu 150 de milioane de lire sterline (180 de milioane de euro), și o primă expansiune de capital de 35 milioane de lire sterline. 

Grupul a facturat un total de 9.584 milioane de lire sterline (10.813 milioane de euro) în anul fiscal 2018, cu o creștere de 6%. Acest procent se ridică semnificativ pentru brandurile sale de hotel concept, în comparație cu cele care au un plan de extindere ambițios în 2019.

Grupul britanic a lansat recent propiul său vehicul de investiții hoteliere, Thomas Cook Hotel Investment, prin crearea unei societăți mixte cu grupul elvețian LMEY. 

Așa cum a declarat Thomas Cook pentru ziarul Hosteltur, compania a suferit consecințele temperaturilor ridicate înregistrate în iunie și iulie, care au întârziat călătoriile și au împins prețurile, datorită ofertelor. Acest lucru a determinat, de asemenea, o mai mare presiune asupra datoriilor. Cu toate acestea, grupul are o capacitate solidă de a investi în propriile hoteluri, prin societatea sa mixtă de investiții hoteliere, Thomas Cook Hotel Investment.

Casa Cook este unul dintre brandurile orientate spre atragerea noii generații de clienți.
Casa Cook este unul dintre brandurile orientate spre atragerea noii generații de clienți.

Pe de altă parte, raportul prezentat evidențiază avansul alianței semnate cu Expedia în ceea ce privește tehnologia și conținutul, care a fost deja extinsă la primele cinci piețe. Acordul cu OTA a fost semnat în septembrie 2017 și este destinat în special creșterii în Europa în segmentul de city breaks.

Acordul strategic semnat cu Expedia, orientat in special spre produsul urban a fost deja extins la primele cinci piețe emitente în decurs de un an. 

Un alt aspect pozitiv subliniat de grupul britanic în raport este succesul strategiei care pune clientul în centrul afacerii, și care a dus la întărirea raței de repetare, în timp ce a reușit să atragă cu 3% mai mulți clienți noi, un aspect asupra căruia se concentrează cu branduri mai noi, cum ar fi Casa Cook sau Cook’s Club.

 

Sursă: hosteltur.com

2 Comments

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.