OTA recunosc că le este greu să fure clienţi de la agenţiile tradiţionale

Agenţiile online recunosc că atragerea de rezervări directe, ocolind agenţiile de turism tradiţionale, devin o durere de cap din ce în ce mai scumpă.

Pe măsură ce numărul de dispozitive cu care clienţii accesează site-urile lor creşte, cresc, de asemenea, şi suma pe care trebuie să o cheltuiască pentru a îi atrage pentru afacerea sa.

Vorbind la o dezbatere organizată de compania de publicitate digitală Criteo, directorul de Marketing al Travel RepublicElliot Pritchard a afirmat că firmele de turism pot cheltui chiar şi de patru ori mai mult pentru a achiziţiona un client, care are acces la site-ul lor de pe telefonul mobil, tabletă, laptop sau calculator. El asigură că consumatorii navighează mai mult timp decât în trecut, vizitând site-ul de opt ori în medie pentru a face o rezervare. “Este o durere de cap”, a spus el.

Monitorizarea clienţilor prin intermediul diferitelor dispozitive este o provocare pentru toate companiile de călătorie, a asigurat directorul de Marketing Digital al TUI TravelChristian Armond, şi decizia privind unde să direcţioneze cheltuielile de marketing este, de asemenea, dificilă. Cu toate acestea, el a asigurat că TUI face mari investiţii în publicitate pentru telefoanele mobile, chiar dacă clienţii nu sunt încă foarte comozi cu rezervarea prin intermediul smartphone-urilor lor.

Clienţii realizează aproximativ opt vizite înainte de a rezerva online.  #shu#

Clienţii realizează aproximativ opt vizite înainte de a rezerva online. Imagine Shutterstock.

 

Armond spune că grupul a cheltuit banii în publicitate pentru telefoanele mobile ca un act de credinţă, sperând – un, ştiind- că acest lucru ar putea alimenta rezervările prin alte dispozitive.

Directorul general al Travelzoo, Joel Brandon-Bravo, a recunoscut că afacerile de turism, care au fost printre primele care au pătruns pe Internet, nu au depus destul efort pentru a face mai uşor clienţilor să găsească ceea ce caută. Prin urmare, clienţii aşteaptă în continuare să conteze pe experienţa pe care o oferă un agent de turism. El consideră că portalul său se apropie de a reuşi acest lucru cu e-mailurile pe care le trimite membrilor săi cu listelele cu cele mai bune oferte.

Campaniile prin e-mail continuă să aibă success în atragerea de rezervări, mai ales dacă ofertele sunt personalizate pentru audienţă, asigură el, dar recunoaşte există încă îngrijorare în industrie cu privire la modul de a capta tinerele generaţii atunci când devin consumatori, deoarece s-au îndepărtat de e-mail în favoarea aplicaţiilor de mesajerie instantanee, cum ar fi snapchat sau whatsapp.

Puteţi vizita articolul de referinţă în Travelmole.

 

Sursă: hosteltur.com

Leave a Reply